SQL spojení: 1 (38), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 19.4.2024 3:40:32
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
2
3
Karter
[Pierre]
(5.3.2022 17:54:10)
Příspěvků:
9
, poslední:
9.3.2022 20:45:32
70059.
Veteráni
Zdravím, nevíte jak opravit vrypy od šroubováku po půlení? Někdo to totálně doprasil . Napadá mě nějaký tmel. Otázka je jaký ? Nebo jiné řešení. Je to v oblasti klikovky.
Přidat příspěvek
Nedávno jsem narazil na hezky zpracované video, třeba by se to někomu hodilo:
https://www.youtube.com/watch?v=OQT2e2FxyNA
toho člověka neznám, ale má to hezky sestříhané, poučné. Třeba se to hodí i vám ;-)
[jelenl]
(9.3.2022 20:45:32)
Tekutý kov a zabrousit na desce.
[Sukin]
(8.3.2022 14:53:00)
Tak tekutý kov se dá koupit za daleko příznivější cenu.
https://www.mr
oauto.cz/cs/ka
talog/detail-z
bozi/lepidlo-n
a-kovy/amtra/2
0-a40/1424162/
?gclid=EAIaIQo
bChMI3-Su7KS09
gIVkYxoCR202wS
kEAQYAiABEgLZF
PD_BwE
A v porovnání s Würth FE1 se kterým mám dlouholetou zkušenost ze zaměstnání, je to naprosto to samé.
[edward]
(7.3.2022 16:15:46)
https://www.le
pidla-online.c
z/eshop/p/loct
ite-9450-50-ml
-dvouslozkovy-
epoxid-134/
Tímhle se dá zalepit i prasklý blok. Známý tím lepil prasklinu na traktoru, aby dojezdil do zimy. Nakonec to vydrželo léta až do GO.
[longr]
(7.3.2022 12:16:55)
Dík za rady.
[Pierre]
(6.3.2022 14:48:28)
Teploty by som sa nebal. Raz som zlomil rebro na matici vyfuku kyvacky. Prilepil som ho na tekuty kov. Lepil som tiez rebro na hlavu peraka, aj to stale drzi.
[Velorex]
(6.3.2022 13:19:16)
Řešil jsem podobný problém na motoru ČZ 250/455. Opraveno pomocí dvousložkového epoxidového tmelu od Alteca. Poté zabroušeno a na desce srovnáno. Drží dodnes, s teplotou není problém, je odolný vůči oleji.
[Čezet-rider]
(6.3.2022 10:44:15)
Je pravda, že mě to napadlo jako první možnost.Obávám se teploty. Dík za potvrzení. Vařit to je podle mě nesmysl.
[Pierre]
(6.3.2022 2:16:44)
Pokud jsou vrypy hluboké, nebál bych se použít tekutý kov. Pořádně odmastit, nanést tmel, zarovnat. Tenhle epoxid na materiálu karterů vždycky držel, když jsem s tím něco látal.
[Jad]
(5.3.2022 18:45:42)
Náhraba za baterku.
[Pierre]
(28.8.2019 11:13:53)
Příspěvků:
30
, poslední:
7.9.2019 18:26:59
67208.
Veteráni
Pánové nevíte čím se nahrazuje baterka u 12 V Vape? Jawa 250 559.
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Petan,tak nějak to předpokládám,dík za upřesnění.
[Pierre]
(7.9.2019 18:26:59)
Díky Petře za informaci. V tom kondenzátoru je baterie 11ks kondenzátorů 2G2, které jsou speciálně určeny jako v podstatě nouzový zdroj k odpálení airbagů, pokud by při havárce došlo k utržení baterie. Tak mně to bylo nějak divné, že by nebyly funkční a hned dva kusy.
[Milan(OHC)]
(6.9.2019 6:59:01)
Dík Milane, dokopal si mě k tomu, abych odhalil záhadu.
Nabil jsem 12V zdrojem kondenzátor a připojil žárovku 12V/4W.
Ta svítila 2s než zhasla. Druhý nový kondenzátor byl na tom líp tak o 0,5s. Tak jsem usoudil, že to v kondenzátoru nebude. Takže klakson z péráka ven, docela pakárna, když mám pod nádrží VAPE i s regulátorem a ke šroubu klaksonu se nedostanu jinak než sundat nádrž. Seřizovací šroub byl špatně nastavený, stačilo s klaksonem lehce klepnout a začal troubit. Otáčením předním a zadním šroubem je vidět i vzrůstající proud (1,9 až na max co mi dal zdroj 5A). Klakson troubí s kondenzátorem chraptivě, ale troubí i na volnoběh i se světly.
Pierre v klaksonu jsou izolační podložky pod levým šroubem (pravý je na to seřizování) a vevnitř na tento šroub je maticí chycené kabelové očko od cívky klaksonu. Pokud jsi tento šroubek preventivně utáhnul, mohlo se kabelové oko dotknout kostry. Klakson rozeber a uvidíš.
¨
[Petan69]
(5.9.2019 22:36:13)
No já to připojil na baterku a klaxon ,je slyšet jak trochu sepne a potichu hučí. Dle toho usuzuji ,že bude zkrat v něm.Po sundání klaxonu hučet přestane, kostří to tedy přes držák. Otázka je kde, co se uvnitř může zkratovat?Snad najdu jiný na zkoušku a posunu se dál. Elektřina, není zrovna moje parketa.
[Pierre]
(5.9.2019 12:19:42)
Petan69: A to ti klekly oba dva?! Divné. Jen to klidně pošli na reklamaci. Pierre také frflal a problém byl někde jinde.
[Milan(OHC)]
(5.9.2019 7:09:27)
Pierre - taky jsem si objednal kondíky. A zkušenost dost podobná.
Klaxon na prví našlápnutí "tak nějak houkal" Udělal jsem pěknej držák na kondík a bylo po houkání. Kondík jsem nepatně přibrousil u montážních otvorů, takže mám po záruce. 24 tisíc mikro nemám čím změřit.
[Petan69]
(4.9.2019 20:46:36)
Tak že opět jinak,zkrat je uvnitř klexonu.
[Pierre]
(4.9.2019 19:59:47)
Oto dík, ne zkrat to nevypadá, vše zkontrolováno.
[Pierre]
(4.9.2019 13:38:02)
Pokud nemáš někde zkrat, tak bude asi skutečně vadnej ten kondík a budeš ho muset reklamovat.
[Ota]
(4.9.2019 8:45:37)
Těžko říct. Používám obyč z elektra. Na 350 už 9 let a 10 tkm, na kalifu cca 4 a taky v poho.
[longr]
(4.9.2019 7:19:03)
Dnes přišel kondenzátor ,po namontování,perfektně fungovalo vše. Blinkry,světla ,klxon ostrý... Druhý start konec,motor běží, světla svítí slabě,klaxon nereaguje. Po připojení zkoušečky 12 V dobíjení funguje. Kde může být chyba? Je ten kondík takovej šmejd?
[Pierre]
(3.9.2019 19:24:13)
V Péráku mám VAPE bez baterky, houkačka nějakej zvuk vydává,klíček tam ani nemám, světla jsou furt zapnutý, vypínám tlačítkem na řídítkách.
Regulátor jsem dal do krabice na vercajk, a z baterkový mám velkou krabici na nářadí.
[monty]
(30.8.2019 21:07:28)
Verdom> S 6V Vape pouzivam tuhle
https://www.gm
e.cz/oloveny-a
kumulator-west
inghouse-wa650
-6v-5ah
. Loni v lete jsem ji dal do motorky a od ty doby jsem na ni nesah.
[Davy_]
(30.8.2019 12:07:14)
Mám vyzkoušené Exide AGM, z řady Factory sealed a nebo Motobatt. Ani jedna z nich nechcipla kvůli vibracím.
[Jeník]
(30.8.2019 7:22:19)
Používám s vape klasické baterie s dolitým elektrolitem. Použít AGMkovou baterku pro UPSku nebo alarm jsem nezkoušel, přecejen jsou spíše pro statická zařízení a ne pro rozechvělou vibrační Jáwu. Nicméně jezdí na ně stále více lidí. Co máte za konkrétní a odzkoušené? Protože origo moto AGM, které jsou díky startéru naddimenzované jsou celkem za kotel.
https://www.battery.cz/agm-motobaterie/
a těch do záložních zdrojů a alarmů je milion.
https://oloven
e-baterie.heur
eka.cz/f:13902
:57826;13903:1
3682/
[Verdom]
(30.8.2019 7:00:24)
Prý se na kopnutí stačí vytvořit napětí, které rozepne relé. Ale já to nezkoušel...
[Banjokid]
(29.8.2019 21:38:55)
Nebude,páč kondenzátor není zdroj proudu jako aku a časem dojde k poklesu nakondenzovaného napětí.
[skodna]
(29.8.2019 20:18:38)
Ahoj, mám na své moto také VAPE s rozpínacím relátkem, bude relátko fungovat, pokud baterku nahradím kondenzátorem ?
https://eshop.aev.cz/aev-0403
Děkuji
[Sportkař]
(29.8.2019 18:43:25)
No tak první zájem bylo ovládat moto bošákem, proto relé. No a když tam nebude funkční baterka, tak to přepnu a nemusím odnikud vytahovat žádnej drát. Nicméně nikomu to nenutím :))
[chlup]
(28.8.2019 19:08:34)
chlup: To je přesně ono, jak to udělat složitě, když to jde jednoduše:-) Kdyby k tomu přepínači vedl z jedné strany modrý drát od Vape a z druhé drát na kostru, nemusí tam být žádné relé:-)
[Jad]
(28.8.2019 16:16:41)
Vape 12 V na 559.
[Pierre]
(21.7.2019 14:05:21)
Příspěvků:
2
, poslední:
21.7.2019 15:58:27
67122.
Veteráni
Bohužel už nevím přesně tip. Jde o to jaký pól ukostřit ? Po výměně baterky se baterka vybíjí. Je tam magneto se snímačem z venku. Baterka nová.
Přidat příspěvek
Paráda, dík za informaci.
[Pierre]
(21.7.2019 15:58:27)
Ukostřit mínus, při opačněm zapojení to nepřežije regulátor:
http://www.vape.cz/img/Podpora/Navody/navod%20SZ13,14.pdf
[Jad]
(21.7.2019 14:37:14)
Babetta 210 brzy řadí.
[Pierre]
(30.6.2018 19:07:31)
Příspěvků:
7
, poslední:
2.7.2018 14:37:20
66122.
Informace
Rozjede se na 1 ale v podstatě ihned zařadí 2. Na jedničku se nevytočí. V opačném sledu v kopci nepodřadí. Jsou tam těžké čelisti. Byla by rada na co se zaměřit?
Přidat příspěvek
A sakra, dík za radu ,dám na to pozor.
[Pierre]
(2.7.2018 14:37:20)
tenhle problém se taky rád stane když to smontuješ a ty rozpěrky se ti seknou, pak to dělá tohle, jak to přesadíš a uvolní se to tak je to ok
[Klouzec]
(1.7.2018 21:13:28)
Tak bohužel sem fotku nechodím neb má rozbitej počítač. Vše rozebráno obroušené styčné plochy a funguje to lépe. Dle mého odhadu je problém v nových dilech z druhovýroby.Vse si snad sedne.m
[Pierre]
(1.7.2018 17:32:50)
ty unašeče který drží čelisti jsou dva druhy pro lehký a těžký čelisti jeden má výstupky z obou stran druhej jen z jedný a ty plechový rozpěrky jsou taky pro lehký a pro těžký.
[Klouzec]
(1.7.2018 12:09:20)
Odpoledne nafotil, předpokládám že je tam celá sestava.
[Pierre]
(1.7.2018 11:57:55)
Dej fotku té dobroty!
[Klouzec]
(30.6.2018 21:08:28)
Je tam i unasec k tezkym celistem? Musi tam byt cela "tezka" sestava.
[Wondrisak]
(30.6.2018 21:06:00)
Mlží se sklo.
[Pierre]
(27.12.2016 20:49:14)
Příspěvků:
15
, poslední:
4.1.2017 13:44:43
63829.
Veteráni
Zdravím,nevíte jestli se dá řešit, nějakým sprejem nebo něčím, mlžení plexi u helmy?Taktéž ulpívající kapky na plexi,jezdím skoro na slepo,ve tmě to neni nic moc.
Přidat příspěvek
Jinak proti dešti opravdu velmi dobře pomáhá malý gumový stěrač, navlečený na palec u rukavice. Používám ho s úspěchem už léta, koupil jsem ho kdysi u Louise.
[Ota]
(4.1.2017 13:44:43)
Do fabie používám nějaký obyč antifog z kelly, jednou jsem sklo očistil, nastříkal a rozleštil, od té doby mám klid, mlží se jen zadní okno. Boční se po čase začnou zase rosit, bo se to při stahování časem ošmrdlá.
V autě je ale taky základem mít čistou klímu a nemít zapšklý kabinový filtr.
Do helmy jsem zatím ten antifog nepatlal, musím to někdy zkusit.
[longr]
(31.12.2016 11:56:26)
Přesně tak, utěrky Clarin používám už od té doby co jsem měl starou Octavii, stovky se taky dobře mlžily a na všechno hadr Clarin. To je hadřík století !
[JardaB]
(29.12.2016 18:27:35)
Nějaké jary apod. mi nikdy pořádně nefungovaly. Jediné co je jakž takž k něčemu, je hadr Clarin:
http://www.velvana.cz/produkt/clarin
[Jad]
(29.12.2016 17:25:58)
To vypadá velie dobře Charlie,dík.
[Pierre]
(29.12.2016 15:24:57)
dejvV: Honza (Js)měl možná na mysli ten "falešnej" vlepovací pinlock. Mám ho tři roky a jsem s tím spokojenej, fakt to asi funguje.
Tuhleto:
http://obchod.
bikerscrown.cz
/caberg-a5603d
b-v2r-v2-407-u
no-downtown-pr
otimlz-f-89999
00010669
[charlie.vlcak]
(29.12.2016 13:49:51)
To máš pravdu,flusat se mi do helmy moc nevyplatilo,otevřít plexi jde u mé helmy nejméně o 3 cm,což působí v mrazu jako slzák do očí.
[Pierre]
(28.12.2016 21:16:52)
Ja nevim, ale do potapecek se flusne a rozetre se to aby se nemlzily... U helmy na milimetr pootevru plexi.
[deyva]
(28.12.2016 19:28:49)
Dík za informace,zkusím ten saponát,podařilo se mi dohledat něco o směsi sody a saponátu,uvidíme,jestli po tom uvidíme.
[Pierre]
(28.12.2016 17:29:18)
Pinlock fungujee dobre, ale jen do doby, nez naprsi dovnitr - coz byva typicky problem u toho dodatecne do prilby dopasovavaneho.
Jar nebo jiny tekuty mejdlo neni marny, docela pomuze, nicmene resenim nakonec vzdy bylo jezdeni s pootevrenym plexi.
Tekuty sterace pouzivam uz leta uspesne na aute, ale na prilbe to nefunguje zdaleka tak dobre; mam pocit, ze to je kvuli tomu, ze akrylat (nebo co to je za plast) s tema tekutyma steracema nejak reaguje.
[Sim]
(28.12.2016 15:25:31)
Stará finta na mlžení je rozetřít a rozlestit jar na vnitřní straně plega. Ale ideal pinlock. da se dopasovat i zbjine přilby. Na vodu doporučim tekue stěrače ve spreji, ale to pomáhá až na déšť, ne na lehké mrholení a nebo vodu ze silnice
[Daliss]
(28.12.2016 11:57:32)
a co sprej co se používá na brejle? ten docela funguje
[krf]
(28.12.2016 8:17:45)
kdysi sem to resil i pridavnym topenim :-) - musíš si po spodnim obvodu plexi na nejakou ohnutou plastovou "tuzku" namotat cca 20W odporovyho dratu a vhodne to tam umistit - ma to velkou vyhodu ze pak nemrzne nos a nemusíš menit helmu - ale zase musíš mit ještě jedny brejle protože to teplo /sucho nedela dobře ocim :-)
jinak pinlock je dobry ale není samospasny jsou pomerne malo odolny na poskarabani a za delšího deste se radi zaplavuji
[milánek]
(27.12.2016 23:46:14)
PINLOCK je dvojité plexi a prodává se už spolu s přilbou. bez pinlocku si dnes jízdu na silnici v integrální přilbě nedovedu představit. stěrka je všitá do prstu přímo na kožené rukavice, kožení rukavice prodává bikerscrown za litr. mám, používám a určitě lepší než to šudlat jen rukavicí.
[dejvV]
(27.12.2016 22:54:17)
Na mlžení pomohá pinlock. Lepí se zevnitř na plexi.
Ulpívající kapky utírám rukavicí. Někde jsem viděl malý stěrač, který se přidělá k rukavice, ale s ním nemám žádné zkušenosti.
[Honza (Js)]
(27.12.2016 22:00:24)
spz
[Pierre]
(20.6.2016 13:19:17)
Příspěvků:
10
, poslední:
22.6.2016 8:41:18
62897.
Veteráni
Zdravím ,povedlo se mi ztratit spz,předpokládám že se to řeší výměnou na dopravním inspektorátu.Otázka zní co s sebou a jak to asi dlouho trvá.
Přidat příspěvek
100% vám novou RZ(SPZ) bez malého a velkého technicáku nevydají !!! Protože se výměna RZ píše do velkého techničáku a na malém taktéž musí změnit RZ.
[dejvV]
(22.6.2016 8:41:18)
měnil jsem RZ za ztracenou cca 5 let zpátky - vyplnění žádosti, zápis do TP, vydání nového ORV, zaplacení poplatku 2 nebo 3 kila. Hlavně nezapomeň dojít na pojišťovnu nahlásit změny
[Marlboro]
(21.6.2016 4:42:50)
No to jsou změny, tak že v Praze ve Spálený ,nebo na Bohdalci.V Praze už asi 15 let nejsem,jen tam mám trvalé bydliště.
[Pierre]
(20.6.2016 19:05:36)
bez techničáku mu těžko napíšou novou SPZ nemyslíš ??
[Klouzec]
(20.6.2016 19:04:44)
Potrebujes jen obcanku. Technicak nepotrebujes. Ja hlasil najednou ztratu SPZ a obou technicaku.
[_remove]
(20.6.2016 18:46:17)
Když už se ptáš na takovou banalitu tak pro úplnost ti žádný dopravní inspektorát spz nevymění, už jen odbor dopravy městského úřadu či magistrátu ti vydá RZ za správní poplatek při předložení ORV a TP + OP.
[ventil]
(20.6.2016 15:32:58)
Jasně to je detail,dík.
[Pierre]
(20.6.2016 14:56:44)
no možná to už bude stát 200kčs, byl jsem tam vloni naposledy toto dělat.
[Klouzec]
(20.6.2016 14:16:05)
Skvělá informace ,díky.
[Pierre]
(20.6.2016 13:49:05)
Velkej TP, malej TP, OP + 100kčs, na počkání
[Klouzec]
(20.6.2016 13:47:16)
Zajímavý film,mohl by někoho potěšit,jestli se tu tedy již nevyskytl.
[Pierre]
(7.3.2016 2:05:02)
Příspěvků:
1
, poslední:
7.4.2016 0:02:31
62244.
Veteráni
https://www.yo
utube.com/watc
h?v=4KUnKpteVq
0&ebc=ANyPxKoc
s670mta-QTd9Bi
cwybniDEfcJy19
CsLi-nzUkMEo5i
QrIBOrg_oNKNqt
_qXFo1zq9Sla2W
Mwbdl3quhExIuV
QVJfig
Přidat příspěvek
Nejenže se vyskytl, dokonce mu zdejší někteří tu cestu i oplatili s tím, že se na rozdíl od Philippa zvládli i vrátit zpátky po ose. :-)
[charlie.vlcak]
(7.4.2016 0:02:31)
Předstih babetta jednorychlostní
[Pierre]
(20.5.2015 23:09:36)
Příspěvků:
3
, poslední:
25.5.2015 20:40:06
60448.
Veteráni
Čau ,nevíte jak nastavit předstih na tomto stroji,jeden jako nový se mi dostal do ruky.Ještě sem neviděl ani zapalování,jen tuším že je je jiné než u 210 ,pardon že nemám čas si to dohledat a otravuji s tím zde.
Přidat příspěvek
Dík,pardon že nereaguji,odešel mi modem.
[Pierre]
(25.5.2015 20:40:06)
Vyber sviečku, toč rotorom na zapaľovaní dovtedy kým nebudeš mať piest 0,9 až 1,2mm pred hornou úvraťou. potom povoľ 2 šrobky čo držia cievky a otáčaj snimi kým nebude ryska zarovno ryskou na rotore - hotovo.
[Milos634]
(21.5.2015 13:13:17)
Zapalování je stejný, na rotoru je ryska, na kroužku co drží cívky je ryska, vygoogli si návod.
[Klouzek]
(21.5.2015 12:38:39)
Panelka spz
[Pierre]
(29.3.2015 19:12:27)
Příspěvků:
13
, poslední:
30.3.2015 17:20:20
59993.
Veteráni
Zdravim,nemáte někdo fotku,případně radu ,jak přidělat tu plachtu ,abych jí každej rok neztratil a prošel technickou?
Přidat příspěvek
Jo to by šlo radare.Dík.
[Pierre]
(30.3.2015 17:20:20)
Na fichtlovi jsem je vídával, ale asi to moc nejelo. Taky ji mám a nechal jsem si udělat novou ve starém provedení.
[kriz]
(30.3.2015 13:02:57)
a to si tu značku představte na fichtlovi :-)
[elevator]
(30.3.2015 11:51:23)
grošák: S větrem v zádech naopak vyšší. A proti větru se křižovalo. :o)
[charlie.vlcak]
(30.3.2015 2:12:18)
Elevator :O To pak mělo o 10km menší maximálku, ne?
[grošák]
(29.3.2015 22:41:32)
tedka ty značky taková hrůza nejsou. jak říká kriz, tohle byly plachty
http://media0.
dobrodruh.net/
images/media0:
50f8250982a52.
jpg/IMG_0182.J
PG
[elevator]
(29.3.2015 22:28:23)
Plachta se říkala posledním spz. okresu, to byla plachta. Myslíš tu, nebo teď tu unijní, ta už tak hrozná není.
[kriz]
(29.3.2015 22:03:08)
plastový držák SPZ, přimontovat na pásek plechu, na držák namontuju odrazku, mám to takhle i na 471
http://radar2003.rajce.idnes.cz/moto#SPZ_odrazko.jpg
[radar]
(29.3.2015 21:14:41)
mám SPZ nanýtovanou na cca 2mm silném hliníkovém plechu a uchycenou jako původní značku... když začne technik remcat, že je z větší části zakrytá odrazka, tak se akorát na*eru a začnu nadávat, že nemůžu za to, že dávají na moto takový hnusný plachty a že do původního blatníku nic vrtat nehodlám... zatim to vždy prošlo :)
[lk]
(29.3.2015 21:00:47)
Já ji mám v origo dírách a odrazku mám přidělanou na zástěrce ;)
[pospa73104179]
(29.3.2015 20:55:18)
To mě právě technik doporučil, provrtat blatník pod odrazkou a tam přišroubovat odrazku.Jak by to vypadalo, si dokážete představit,pro to tu s tím otravuji,přes to ,že je to opravdu pitomá otázka,jen mě nenapadá jí vyřešit.Ještě mi bylo doporučeno ,posunout světlo výš,což znamená vyvrtat dvě další díry,taky krásný řešení.
[Pierre]
(29.3.2015 20:52:48)
Nejsem echt veteranista a proto mám plastový rámeček na značku.
[elevator]
(29.3.2015 20:43:26)
Když ji přišroubuješ, tak ji nemůžeš ztratit. Udělej si podložku z plechu, kterou přišroubuješ na originální díry, kam se dávala SPZ se zkosenými rohy. A na tuto podložku přišroubuješ novou SPZ tak, abys neprovrtal číslice. Mám totakhle n apionýru. je pravda, že mi zakrývá částečně odrazku, ale zatím jsem problém neměl. Na STK jsem přesvědčil technika, že značka je na místě, které určil a připravil výrobce a když na to zákonodárce nehledí, že s tím nic nenadělám.
[pmr]
(29.3.2015 20:24:12)
250 559
[Pierre]
(24.3.2015 13:28:43)
Příspěvků:
12
, poslední:
26.3.2015 9:05:42
59821.
Veteráni
Zdravím ,mám po zimě stejný problém, jako před rokem,při nastartování kope a pokud ji nakopnu malou silou,nastartuje opačně.Mám vape 12 v otázka zní,nám moc malej nebo velkej předstih?Změřit se to v podstatě přesně nedá,jinak bych neotravoval.
Přidat příspěvek
Polní pionýr 555 s hlavou z 21 mi jezdí na benzin z roku 2009 :) Smrdí to, nemá to takový výkon, ale jede :)
[longr]
(26.3.2015 9:05:42)
Nebyl bych tak optimistickej se starým benzinem. Rok starej nedělá problém, ale jednou jsem tam omylem nalil cosi odhadem 2-3 roky starý (rezervní kanystr z veterána) a nic. Rozebral jsem půlku motorky, než mne napadlo napojit to na pixlu od oleje s novým benzinem, gumicukem přidělanou na nádrž. Pak chytla na první drc. Na vodu se tomu jezdi nechce.
[Kosťa]
(25.3.2015 12:32:47)
Divný to je ale je to tak,poznám to už podle zvuku, kam se točí.Benzín je novej.Vrtulku nemám,podle plánku pálí jiskra na konci výstupku, asi +-2,5 mm před koncem ,no to je přesnost. Hlavně že vim že je předstih malej,polaboruju.Dík za rady.
[Pierre]
(24.3.2015 23:26:42)
na starej číze poznám starej benzín pouze podle toho, že se musí pořádně prohřát než se dá jet a nechce se jí z volnoběhu hned do otáček, ale to už musí bejt starej půl roku (aspoň 5 měsíců, jinak jede dobře)
[Akamu]
(24.3.2015 20:50:04)
Mám v kanystru benál 91 oktanů a normálně to vyjedu a pochybuju,žeto poznám ikdyž je starej 3 roky.V autě se stříkačkou sem takyvyjel starej 3 roky 95 ku
[Gepin]
(24.3.2015 20:03:55)
Dal jsi tam čerstvý benzin, anebo jsi startoval na nádrž naplněnou z minulého roku?
[ED250]
(24.3.2015 17:24:19)
S normálním zápalkem se mi to povedlo taky, ale právě u vape by tomu měly zamezovat pozvolné náběhy výstupků pro snímač na rotoru. Jak vidno, není to 100%-ní.
[z477]
(24.3.2015 16:16:00)
jo, znam cloveka z vedlejsi obce, co mu motorka chytla opačně a on to osolil při rozjezdu :-/ jinak obráceně se dá roztlačit i tatra :-)
[krf]
(24.3.2015 16:08:17)
Divím se, ale nic není nemožné.
[z477]
(24.3.2015 16:02:54)
moc malej předstih.
z477: budeš se divit, ale i mě se povedlo lehkým šlápnutím za studena, tak že motor kopnul a pak chytil obráceně, nastartovat svojí 350. Naštěstí mě na to upozornil otáčkoměr (novější bez dorazu u nuly), když se začal točit opačně :-)
[Marlboro]
(24.3.2015 15:55:50)
..jen mi nejde do hlavy, že se dovede roztočit obráceně..indukční snímač polohy rotoru potřebuje k dobré funkci ostrou hranu a nikoliv pozvolný náběh - sám výrobce tvrdí, že SZ13 je pravotočivá souprava zapalování.
[z477]
(24.3.2015 14:56:07)
příliš nízkej předstih, změřit se to dá, nastav si na pístu hodnotu předstihu a v tu chvíli musí výstupek tý vrtulky bejt v půlce snímače
[Akamu]
(24.3.2015 14:52:11)
Panelka
[Pierre]
(5.8.2014 17:49:26)
Příspěvků:
2
, poslední:
8.8.2014 19:24:34
58215.
Veteráni
Zdravím ve spolek.Z přední vidlice mi za pár dní vytekl olej, po ztlačení je ve vniř slyšet kovový zvuk,něco tan klepne.Otázka je co mám očekávat ,co bude nejspíš na výměnu?Dostanu se k ní v pátek, tak abych mohl obědnat díly.Nikdy jsem jí nerozebíral.
Přidat příspěvek
Je to rozhozený a je to tak,bude potřeba vyměnit simering,snad ho ještě někdo vyrábí.Malá otázka,nevíte jestli je třeba měnit i kožený kroužek nad simeringem a jestli se dá sehnat?(teklo to horem)
[Pierre]
(8.8.2014 19:24:34)
kudma ten olej vytekl? muze byt v haji gufero na prevlecne matici. ze to bez oleje boucha muze byt normalni. nevim teda jaky typ tlumicu je na panelce... ale bude to asi podobne jako na kejve.
[H0n71c73k]
(7.8.2014 18:11:48)
Svíčka 559
[Pierre]
(26.5.2014 19:37:10)
Příspěvků:
22
, poslední:
28.5.2014 11:40:14
57497.
Veteráni
Co myslíte je svíčka ok?Po záběhu jsem sundal jehlu dolu a míň to táhne je to6. výbrus.Po ochuzení směsi mě napadá jestli nebudu muset dát větší trisku.
http://pierre73.rajce.idnes.cz/svicka#svicka.jpg
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Díky za rady.Mě jen mate to, že na bohatou směs(jehla na hoře, svíčka černá,jak uhel) ,to do stejného kopce asi 4 km,táhlo 80 a teď ne víc jak 65,dle tachometru.Napadá mě ten předstih mám wape a u něj se to blbě šteluje,taky to zkusím trochu obohatit.
[Pierre]
(28.5.2014 11:40:14)
občas pokud je svíčka tmavá, tak pomůže dát trošku větší předstih.
[patt]
(27.5.2014 23:19:52)
Mám na 559 svíčku podobný barvy. Pořád jsem se snažil to nějak poladit, aby byla cihlová, pořád bezvýsledně. A i když jí mám takhle tmavou, jede stejně, ne-li líp, než 350/360 - vyzkoušeno. Jede perfektně v celým spektru otáček, takže to už neřeším...
[mr.Mic]
(27.5.2014 21:15:57)
Vůbec bych to neřešil. Vysloveně černej ten izolátor není a jestli jde o motor v záběhu, tak bych sledoval spíš jiný věci.
[Venca_n]
(27.5.2014 14:56:28)
klouzek: většina dvoutaktů má na volnoběh bohatší směs než by motor potřeboval, kvůli lepšímu startování. Druhá věc je, že se motor na volnoběh dusí vlastními zplodinami, protože při volnoběžných otáčkách blbě vyplachuje. Tím nechci tvrdit, že to nelze vyladit.
[Wiku]
(27.5.2014 14:32:52)
Úhlování ojnice se provádí jen se sundaným válcem a jde to i motorem v rámu. Chce to ale mít vhodné přípravky a trochu zkušeností.
[z477]
(27.5.2014 14:28:18)
A sakra,vyůhlovat ojnici ,to předpokládám znamená rozpůlit a navštívit klikaře.Co se týče kroužku ,tak rupnul při řechodu výfuku,srazil jsem hrany a jemě zabrousil.Kroužky zdá se necvakaj.
[Pierre]
(27.5.2014 14:25:06)
Jo, ta špatně vyúhlovaná ojnice by mohla být příčinou i toho prasklého kroužku. Něco podobného se mi stalo u Pionýra díky ohnuté ojnici, kroužky slyšitelně cvakaly přes kanály, až jeden prasknul.
[Jad]
(27.5.2014 13:07:07)
Piere, pokud ti to vyráží segerku pístního čepu, tak máš nejspíš křivou-špatně vyúhlovanou ojnici a k tomu možná ještě i moc těsně pístní čep ve futru v ojnici.
[Zahradník]
(27.5.2014 12:53:02)
Svíčka kontrolována asi po 20 km kdy dostala za uši,na konec ještě 4 km do kopce pod plným plynem.Wiku Výbrus byl opravdu volný,a sednul si po 200 km,to je proč to řešim,nejsem odborník,pro to se ptám,díky za rady.Především bych to rád konečně zajel,vždy po 2500km vyletí ségrovka nebo rupne kroužek a jde přez válec.Následuje výbrus,je to sranda ale moc často,obávám se že to snad už musí být moje chyba.
[Pierre]
(27.5.2014 10:42:22)
je to v normě, možná trošku bohatší, ale může to být způsobený i špatnou teplenou hodnotou nebo tím, kdy jsi svířku vyndal, jak píše Wiku. Nechal bych to tak
[Marlboro]
(27.5.2014 4:40:35)
Wiku neměla by být svíčka při správném nastavení stále cihlová při všech řežimech ? Třeba co jsem ladil teď Stadiona tak je cihlová při ,kadla-kadla, a i při plným 12km co jsem ujel, jen se ptám..
[klouzek-ZNK]
(27.5.2014 0:01:31)
Záleží na tom kdy jsi tu svíčku vyndal. Jestli po minutě bafání na volnoběh, tak jsi se dověděl bohatost volnoběžné směsi. Správně se má svíčka kontrolovat na zahřátém motoru, který několik km ženeš na plný plyn, poté vymáčkneš spojku a ihned vypneš zapalování. Motor by neměl ani chvíli bafat v nízkých otáčkách, ani brzdit motorem. Ihned po zastavení vyšroubovat svíčku a kontrolovat barvu.
750km po výbrusu je málo. Obzvlášť u stabiláku jako 559. Pokud to jelo lépe na bohatší směs, znovu ji obohať a jezdi. Při 2000km teprve začni řešit barvu svíčky.
[Wiku]
(26.5.2014 22:57:52)
Mám po výbrusu asi 750 mm,výbrus byl volný.Asi po 600 km jsem shodil jehlu dolu,svíčka nebyla čičtěna .Karbon se tedy asi opálil jen na elektrodách.Možná kecám blbosti,pokud ano prosím uveďte mě na pravou míru.Díky za reakce všem.
[Pierre]
(26.5.2014 22:45:38)
I podle mě je ještě trochu tmavší. Ovšem záleží na tom kolik KM máš záběh, ono si to ještě po záběhu chvilku sedá, takže bych zkusil trochu ochudit. Chce to prostě ještě chvilku ladit, než přijdeš na ideální nastavení.
[Uďa]
(26.5.2014 22:02:32)
Čierna je tá sviečka aj podľa mňa. Elektróda aj izolátor je čistý ale stále čierny.
Takto má vyzerať sviečka
http://img651.imageshack.us/img651/9641/fotografia0211.jpg
[Milos634]
(26.5.2014 21:57:10)
Díky za informaci,černá jak bota byla při zajíždění.Předpokládám ,že si bude tedy motor ještě sedat.Ať vám to parádně jezdí.
[Pierre]
(26.5.2014 21:33:43)
Takhle by to mělo bejt, ukázková barva srnčího hřbetu ;)
[Hlade]
(26.5.2014 21:19:54)
crowack: bych ti nekdy pral videt cernou svicku (je treba koukat na vnitrni elektrodu, nikoliv zavit...)
[Shu Lin-san]
(26.5.2014 21:13:09)
Dyť je černá jak bota! Je to bohatý...
[crowack]
(26.5.2014 21:09:35)
Jawa 559
[Pierre]
(15.5.2014 15:07:30)
Příspěvků:
7
, poslední:
15.5.2014 19:23:40
57366.
Veteráni
Zdravím vás maniaci a opět prosím o rady.1)Vůle v zadním kole,když chytnu za zadní kolo a snažím se zjistit vůli pohybem do stran,je zřetelná vůle okolo osy.Co mě čeká,vyměnit ložiska,nebo to bude horší?Případně jaký ložiska můžete doporučit? 2)najeto asi 70 km po výbrusu,motor měl evidentně volnější výbrus,uvolnil se asi po 150 km.Mám už shodit jehlu v karbu?
Přidat příspěvek
Bylo to ono Vomi,dík za radu.Kyvka je taky načatá ,řekl byh tak jedna desetina mm vůle.Po natlačení vazelíny maznicí, je to ok,ale jen na jedný srtaně futra ,kam se dostala vazelína.Napadlo mě dát maznici i z druhý strany,co myslíte půjde to?Netušim jak to ve vnitř vypadá.
[Pierre]
(15.5.2014 19:23:40)
Jenom taková technická otázka? I kdyby byla osa třeba o milimetr na průměru menší, tak by kolo při správným dotažení nemělo mít vůli, ne? Přesněj rozměr osy je tam jenom kvůli vystředění ložisek, nebo se mýlím?
[fatik]
(15.5.2014 18:17:00)
K tomu volnýmu zadnímu kolu: zkontroluj, jestli tam máš podle katalogu správný rozpěrky a taky jestli máš na ose pod maticí dostatečně silný podložky, abys matici mohl dotáhnout - stalo se mi, že jsem tam měl nepatrně tenčí podložku než je zdrávo a i když jsem matici utáhl na krev, furt byla osa volná. Pak jsem zjistil, že matice se vždycky dotáhne na konec závitu osy a ne plně na podložku, a pak to bylo volný. Okem to při dotažení nebylo vůbec poznat
[Vomi]
(15.5.2014 18:06:45)
Jasně mažu jak píšeš,hodim to dolu.Dík,nerad bych to uspěchal,jen si řikám že ta bohatá směs motoru asi taky zrovna nesvědčí.
[Pierre]
(15.5.2014 17:56:29)
Jestli máš pro tohle cit a poznáš zaběhnutý motor, tak to klidně sundej, já jsem jí dal taky asi po 700 km normálně na druhý zářez. I přesto jsem ale jezdil až do 1500 km opatrněji a mazal pod 1:30.
[Jer250]
(15.5.2014 17:14:33)
Mrknu na to,po výbrusu je 700 km,pardon překlep.
[Pierre]
(15.5.2014 16:34:07)
Ahoj,
to se těžko diagnostikuje takhle na dálku. Můžou to být (a asi i budou) vylágrovaná ložiska, sedřená osa, uvolněná osa v kyvce a v krajním případě i vylágrované uložení kyvky. Shoď kolo a uvidíš, kde je ten problém.
[JZ]
(15.5.2014 15:52:25)
250 559 nedrží volnoběh
[Pierre]
(25.4.2014 19:16:55)
Příspěvků:
17
, poslední:
28.4.2014 19:27:45
57182.
Veteráni
Zdravím opět.Má snahu jít do otáček a asi po minutě až dvou začne chcípat ,přidám plyn opět vyletí a klesá zase minutu až dvě,po té se opět chcípá a vše se opakuje,případne vyletí samovolně do otáček.Nastavit na karbu nejde.Náedrž ,kohoutek,karburátor pečlivě vyčištěny.Na co se zaměřit?
Přidat příspěvek
Hon Povýbrusu mám 500 km,motor měl spíš volný výbrus.Do teď jezdila skvěle,motor se uvolnil po cca 200 km.
[Pierre]
(28.4.2014 19:27:45)
Vůle šoupátka mě nenapadla.Gufero je už venku a nedaří se tan to nové nacpat ,aniž bych ho nezdeformoval.Snad to zvládnu bez půlení.Obávám se, že je gufero kónické na opačnou stranu.
[Pierre]
(28.4.2014 12:07:21)
no hlavne pokud je motorka tesne po vybrusu, tak to muze byt zpusobeno tesnym vybrusem a motorka je obecne jeste syrova. chvili bych jestě pockal nez budes neco delat.
[H0n71c73k]
(27.4.2014 20:07:04)
mě něco podobného dělala jawička taky, a to i po výbrusu a výměně gufer a pak se ukázalo, že za to může vůle šoupátka v karburátoru.
[altmigo]
(27.4.2014 18:16:06)
Jasně dík za rasdy.
[Pierre]
(27.4.2014 12:01:18)
Pierre: měníš jen gufero, žádnej tlak tím neuděláš. Když zavíráš PETku, taky do ní neděláš zespoda díru aby šla zavřít, ne ? :-)
[Marlboro]
(27.4.2014 9:01:47)
Jasně Malborro,budu měnit na klice,jen my šlo o to ,aby mi to tlak necpal zpětn ven.
[Pierre]
(26.4.2014 20:35:05)
Pierre: svíčku vyndavat nemusíš. Pokud bys měnil i gufero pod sekundárním kolečkem a nechtěl dávat motorku na levej bok, musíš vypustit olej
[Marlboro]
(26.4.2014 18:40:02)
Nevíte v jaké poloze má být motor a na co dát pozor při výměně gufera? Předpokládám že musím vyndat svíčku ,tak aby proti nešel tlak, až tam to gufero budu cpát,jedno starší už jsem tréningově prohnul.
[Pierre]
(26.4.2014 16:57:19)
Vůbec to nemusí být guferem,ale jenom špatně nastaveným karburátorem.Asi jsem měl na motorky vždycky štěstí,ale se špatným guferem a těmito problémy jsem se nepotkal.Taky je zde možnost špatné elekriky a spalování benzínu.
[Pucfol]
(25.4.2014 22:36:45)
Labyrint odejde jedině v případě že se vysype ložisko uplně na kaši.
[Hlade]
(25.4.2014 22:02:46)
Jasně koupim nové,za pár drobných to nestojí,co ten labirint?Zdá se že to i poněkud víc hulí,olej dávám 1/35 motul 510,ještě zajíždim.Přírubu tedy hodim rovnou taky novou.
[Pierre]
(25.4.2014 21:57:03)
gufera a ložiska se nevyplatí skladovat. ždy kupuj nová. A guferem to být nemusí. Může netěsnit i příruba karburátoru. Setkal jsem se i s přisáváním přes dosedací plochu ožvejkaných karterů.
[jawarmaniak]
(25.4.2014 21:50:17)
staré môže byt popukané radšej kúp nove stoji to par drobnych
[soky]
(25.4.2014 21:28:12)
Dík za odpověď.Gufreo mě taky napadlo,mám ze starých zásob ,co myslíte můžu ho tam vrazit, nebo raději koupit nové?Ještě mě napdnul labirint,dá se vyndat bez půlení?Už si nepamatuju přesně ,jak to tam bylo,půlil sem to před 15 lety.
[Pierre]
(25.4.2014 20:57:34)
gufero pod zapalkom
[soky]
(25.4.2014 20:33:22)
přisávání falešnýho luftu nebo chudá směs
[jawarmaniak]
(25.4.2014 19:27:14)
Mustang
[Pierre]
(25.4.2014 17:59:56)
Příspěvků:
2
, poslední:
26.4.2014 20:32:32
57180.
Veteráni
Zdravím,při zařazení z 1 na 2 ,se zařadí neutrál pod dvojkou,když to kopnu na horu dvojka drží,nevypadává.Kde mám hledat chybu,v automatu?Ještě kikovka má vůli do stean,pohybuje se v ložiskách,bude chyba na klice v nebo ložiskách?
Přidat příspěvek
To je čeho jsem se obával,dík Wiku, alespň vím na čem jsem.
[Pierre]
(26.4.2014 20:32:32)
Klikovka: bude to oboje. Jak to jednou jezdí volné, ošoupe se kroužek ložiska i čep kliky a výměna ložiska už to nespraví. Pobouchání čepu kliky důlčíkem je oprava na chvíli a lepidlo na ložiska to udrží do prvního výjezdu na kopec. Čep nachromovat, opravit pouzdrem, vyměnit, nebo jinou kliku.
[Wiku]
(25.4.2014 23:16:02)
250 559
[Pierre]
(8.3.2014 16:52:55)
Příspěvků:
3
, poslední:
9.3.2014 13:00:48
56678.
Veteráni
Zdravím, asi po 10 km ,mi vyletěly na volnoběh otáčky ,jako bych dal plnej plyn.Po 2-3 sekundách motorka zdechla.Hned mě napadlo gufero.Jde prošlápnout ,jiskru hází.Po výbrusu asi 450 km,motor se už uvolnil.Napadá vás i jiná možnost?
Přidat příspěvek
Díky to mě nenapadlo,taková prkotina.Jdu to vyčistit a jede se dál.
[Pierre]
(9.3.2014 13:00:48)
to je fakt, mohlo se ti tam něco přicpat klidně i v kohoutu. To me jednou pěkně proškolilo, měl jsem tam jakoby šupinku jakyhosi bordelu a tak se stalo že mi benal dotikal a nedotíkal. opravil to kompresor a kousek drátku :)
[Radek.H]
(9.3.2014 9:38:34)
typickej případ dojití benzínu v karburaci (stejně se to stava, když zavřeš kohout a necháš dovrčet plovákovku). tj dotéká beznín?
[krf]
(9.3.2014 9:04:42)
Zdravím,nevíte jestli ,je nějaký termín do kdy musím motorku,auto...,po koupi na sebe převézt?
[Pierre]
(16.11.2013 18:02:57)
Příspěvků:
7
, poslední:
18.11.2013 11:59:33
55728.
Veteráni
Výše
Přidat příspěvek
Zdárek, ve čtvrtek jsem konečně po třech letech v polopřevodu dopsal motorku na sebe. POV jsem samo platil. Paní za okýnkem neřekla ani slovo.
[Pepík]
(18.11.2013 11:59:33)
Převeď si to kdy chceš, ale pokud máš podepsanou kupní smlouvu a vozidlo v polopřevodu na tvé jméno, tak řeš v první řadě pojistku...ať nekoukáš jako puk na dopis od ČKP.
[tom]
(17.11.2013 15:51:12)
Bejt tebou, tak bych jí na sebe raději nepřevážel, ono to dost bolí.
[ladis]
(17.11.2013 10:46:20)
Na SR je pri prihlaseni auta z ineho okresu 15 dni, ak sa tak nestane do 30 dni, je treba robit kontrolu originality :-/
http://www.minv.sk/?prihlasenie-vozidla-z-ineho-okresu
[mihal]
(16.11.2013 20:42:48)
při převodu mojí moto to bylo následovně:
majitel č.1 napsal polopřevod na majitele č.2 od kterého jsem kupoval, ten to měl v polopřevodu cca půl roku, jemu nic neřekli a mě taky ne ;)
[Akamu]
(16.11.2013 19:28:33)
převezl bych to hned, jak to koupíš a nepřevezeš hned, pán může prodat jinému..:) Když bys to papírově převáděl, doporučuji převést tak do týdne.
[doktor.petr]
(16.11.2013 19:24:31)
10 dní, ale uši ti neutrhnou .. :-)
[mi-psi]
(16.11.2013 18:50:31)
Karburátor 2914 hz ,2916
[Pierre]
(20.8.2013 17:26:02)
Příspěvků:
6
, poslední:
22.8.2013 13:52:35
54788.
Veteráni
Zdravím,pokouším se zpojízdnění 555. Otázka zní ,jaký je mezi nimi rozdíl a jestli jsou například po přetriskování záměnné?
http://www.goo
gle.cz/search?
q=karbur%C3%A1
tor+2914+hz&sa
=X&tbm=isch&tb
o=u&source=uni
v&ei=4YcTUpzuA
4HVtQaItoC4AQ&
ved=0CFwQsAQ&b
iw=1024&bih=67
7#facrc=_&imgd
ii=_&imgrc=OGH
u9erqR6J63M%3A
%3BBf-tMJVYvwu
DnM%3Bhttp%253
A%252F%252Fwww
.bazos.cz%252F
img%252F3%252F
101%252F262451
01.jpg%3Bhttp%
253A%252F%252F
motorky.bazos.
cz%252Finzerat
%252F26245101%
252Fkarburator
-Jikov-2914-HZ
.php%3B525%3B3
93
http://www.goo
gle.cz/search?
q=karbur%C3%A1
tor+jikov+2916
&tbm=isch&tbo=
u&source=univ&
sa=X&ei=O4gTUq
2CMMLItQbI04Do
Dg&ved=0CDcQsA
Q&biw=1024&bih
=677#facrc=_&i
mgdii=_&imgrc=
yqTi9bvpihwYpM
%3A%3BH6nCglVE
ggQLaM%3Bhttp%
253A%252F%252F
www.michalovyz
etky.cz%252Fte
xty%252Ftechni
ka%252Fobrazky
%252F2916HC%25
2Fjikov-4.jpg%
3Bhttp%253A%25
2F%252Fwww.mic
halovyzetky.cz
%252Findex.php
%253Fobsah%253
Dtechnika%2526
clanek%253Dkar
buratory-jikov
-2916%3B900%3B
675
Přidat příspěvek
Tak paráda,koupim co tam patří,dík za radu.
[Pierre]
(22.8.2013 13:52:35)
Aha 2914HZ, moje chyba, já viděl 2916HZ :)
[jawarmaniak]
(21.8.2013 14:59:49)
Pierre: Ty se ovšem ptáš na rozdíly mezi karburátory 2914 a 2916 - tam je ještě rozdíl v průměru difusoru o 2 mm. Může to být znát na výkonu motoru a jeho průběhu.
[Ota]
(21.8.2013 9:31:40)
Dík ,pokusím se ohnout trubičku.
[Pierre]
(20.8.2013 20:25:10)
záměnné jsou, pokud si pohlídáš ten přívod paliva. Na pionýrovi je málo místa, takže by se tam muselo nabastlit nějaké šroubovací kolínko pro hadičku.
[jawarmaniak]
(20.8.2013 20:01:35)
2916 byl pro ČZ 125B/T a Manet M90 - šroubovací víčko plovákovky, přívod paliva zeshora na šroubovací koncovku (palivová trubička)
2916HZ - pro Pionýry - víčko plovákovky na dva šroubky a přívod paliva z boku
fotky obou najdeš tu
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
[jawarmaniak]
(20.8.2013 20:00:14)
panelka přední tlumič
[Pierre]
(11.8.2013 17:53:45)
Příspěvků:
3
, poslední:
12.8.2013 14:27:43
54683.
Veteráni
Zdravím,teče mi přední tlumič,zdá se že okolo pružiny.Otázka zní co s tím?Nikdy jsem ho nerozebíral a rád bych věděl ,co mě čeká a na co si dát pozor.
Přidat příspěvek
Dík, zdá se že je to vyřešeno,problém byl nové paknyferodo které opravdu brzdí, čímž se tlumič víc ztlačil a olej který jsem vloni dolil, přetekl do masky světla a po zaparkování přetekl trubkou až na brzdu a gumu.Taková prkotina a já vás tím otravuju.
[Pierre]
(12.8.2013 14:27:43)
až to budeš rozebírat, tak dej pozor na:
- pokud máš v horní matici vidět i desítku malou, tak nejdřív povol tu malou, bo si strhneš závit na tyčce a error, nebo jí upálíš někde vejpůl.
- na šavli se při skládání nasazuje jako první převlečná matice a až pak pouzdra! :)
- mít rovně nasazený pístnice v šavlích (aretační kolíček na spodku pístnice)
- všechno hlavně důkladně vyčistit ( i pružiny, a ty pak natřít štětcem vazelínou) a nalít olej tlumičák+M2T v poměru 1:1. Množství je 150ml do každýho tlumiče. Olej nalévej až když máš tlumiče v rámu.
[klick]
(12.8.2013 1:24:38)
máš špatnou těsnící matrici která se šroubuje na spodní díl tlumiče a tudy t oteče, taky mi o dělalo tak sem tam dal nový gumičky a novej olej ELF MOTO FORK 10W a tlumí to nádherně
[DavidČZ]
(11.8.2013 22:03:42)
wape jawa 250 559
[Pierre]
(16.7.2013 14:30:06)
Příspěvků:
11
, poslední:
17.7.2013 13:13:57
54359.
Veteráni
Zdravím vás maniaci,nevíte jak nastavit předstih?Je originál tak malý ,že motor při nakopnutí ,chytá obrácený chod.Jde to překopnout,problém je, že to dělá i při brzdění motorem,což je jaksi nemilé.
Přidat příspěvek
Paráda,díky.
[Pierre]
(17.7.2013 13:13:57)
Velká spousta motorek v originále kolíček vůbec nemá, toho bych se nebál.
[verdom]
(17.7.2013 6:43:00)
taky se mi to stalo a dost z toho bolely koule... :D
[mara]
(16.7.2013 21:54:46)
Díky za radu,skvělá informace.Už jezdí jak má.
[Pierre]
(16.7.2013 19:33:47)
Pokud nemáš kužel na klice dorasovanej, nebo nemá rozklepanej konec, tak to bez kolíčku bude držet naprosto bezproblémů. Ten kolíček je tam právě jenom kvůli aretaci a ne kvůli přenosu točivýho momentu. Sám VAPE bez kolíčku provozuju už druhou sezónu a předstih drží...
[fatik]
(16.7.2013 18:07:56)
Je to přesně jak píšu.Motor na startpáku se roztočí na druhou stranu,po zpátku. Opravu se mi stalo ,že se i při ubrání plynu ,za chodu se zařazeným kvaltem roztočil obráceně.Drsná zkušenost.Je ten chod poznat i podle sluchu,tak sem si nerozbil hubu ale se spojkou zastavil a zacouval ke krajnici.Jde o to že se u wape ,nedá seřídit předstih.bez toho kolíčku se obávám že se to bude protáčet,Potřebuju ten snímač dostat dál, proti směru hodinových ručiček,otázka je jak?
[Pierre]
(16.7.2013 17:46:40)
právě naopak, velky předstih způsobuje tradiční omylné couvání
[krf]
(16.7.2013 17:36:06)
Při brždění motorem chytá zpětný chod? Doufám že ne :-D Jestli ti to cuká při brždění, tak je tam nejspíš rozštelovanej kabrurátor.
[dePorsche]
(16.7.2013 15:59:23)
Vyhoď kolíček a nastav to pootočením na správnou hodnotu. To bude možná dobrá rada.
[robijev]
(16.7.2013 15:05:50)
Při brzdění motorem, jako že máš tak velký předstih, že při nízkých otáčkách se otočí chod motoru??? :) Nebo jak to myslíš?
[robijev]
(16.7.2013 14:54:50)
něco kolem 4 mm. Nedovedu si představit jak při brždění motorem by chytala obráceně
[maspe]
(16.7.2013 14:42:04)
Novější
Starší
1
2
3