SQL spojení: 1 (35), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.4.2024 23:22:47
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
2
6
[Krizoň IV.]
(18.6.2022 10:22:30)
Příspěvků:
6
, poslední:
18.6.2022 20:51:00
70237.
Srazy a sleziny
Zaplombovanou petku mel kazdej policajt, ale soused mel na Jawe zaplombovanou sestku !
Přidat příspěvek
Monty ja si to nechal az na 1.7.
[Mates]
(18.6.2022 20:51:00)
Mám zaplombovanou osmičku. Vpravo nahoře.Taky se to počítá?
[monty]
(18.6.2022 18:24:39)
Stav vzduchu na českých silnicích: kouřmo :)
[70CB750]
(18.6.2022 17:09:51)
Rozkaz nacelniku, dojel jsem do mycky a vzal plnou nadrz !
[Krizon]
(18.6.2022 16:27:54)
posledni vikend, kdy je čas na to dat ty kramy dohromady, any to aspon tam dojelo
[Mates]
(18.6.2022 10:49:55)
A jdeme do finale (:
[Krizoň IV.]
(18.6.2022 10:22:40)
Odstraneni karbonu ultrazvukem
[Krizoň IV.]
(24.2.2022 10:19:57)
Příspěvků:
18
, poslední:
7.3.2022 8:18:57
70049.
Informace
Zdravim,
neni to uplne na jawu, ale nekdo by mohl vedet ... Mam tady skutecne brutalne zakarbonovanou hlavou na 4takt, potrebuju to vycistit ultrazvukem. Mam pristup k velkemu ultrazvuku, ale netusim jakou chemii pouzit aby to neposkodilo hlavu. Mate nekdo nejake zkusenosti a tipy ?
Eventuelne kontakt na nejakou skutecne osvedcenou firmu kde tohle delaji, cisteni ctyrtaktnich hlav na veterany.
Přidat příspěvek
Tryskání suchým ledem jsem zkoušel, částečně to funguje, je však vhodné co nejvíce nečistot odstranit nejdříve v tom ultrazvuku, mechanicky a ten led použít na dočištění záhybů.
[pračlověk]
(7.3.2022 8:18:57)
Co tryskani suchym ledem?
[dePorsche]
(6.3.2022 22:58:11)
Pak teda ještě existují masiny na principu vysokotlake wapky, ale třeba 1500-2000bar. Tam se jede jen vodou a teoreticky to i oxidaci sunda. Prakticky zkušenosti ale nemám, hodina provozu stroje stála pred peti lety kolem 2k.
[No_-_name]
(27.2.2022 14:31:53)
A proto jsme si takovej tryskaci box udělali sami :-) vyšlo to dohromady asi na 20k... Bez abraziva to ale nejde, byť by mělo jít jen o zrna sody (pak se tryska nasyceným roztokem aby se krystaly dal nerozpoustely). Oxid hliníku je totiž tvrdej jako kráva (prakticky jde o korund) a jen vodou to z toho nedostaneš... však taky na stránkách aquablastingu na fotce mají v boxu bílý smouhy od zaschlyho abraziva.. nejčastěji se používá jemna balotina. Bádal jsem nad tím vsim asi půl roku :-)
[No_-_name]
(27.2.2022 14:17:22)
BooCheer: Na fotkách to vypadá pěkně. Hlavní je, že ty jsi spokojen jak s výsledkem tak s cenou. Každý to máme nastavené jinak. Taky dám občas někomu vydělat.
[lahvac]
(27.2.2022 7:18:11)
Bylo to celkem dávno když ještě nebyla taková konkurence a když to ještě tolik lidí nenabízelo a nebylo na výběr jestli to někdo udělá za 2000 nebo za 5000. Chtěl jsem to pěkné tak jsem si zaplatil. Nemám problém dobře zaplatit za kvalitní práci. Jen nechápu tady tu narážku o změně ze socek na vataře. Když někdo těch 5 tisíc utopí za dva měsíce v cigaretách tak je to vpořádku. Já za to mám pěkný motor :D
[BooCheer]
(26.2.2022 12:41:38)
Pyčo, 5 litrů za čištění bych nedal ani náhodou. Kroutil jsem se při placení 2200 za sváření karterů na 350-18
[Kubas]
(26.2.2022 12:00:56)
koukam ze z puvodnich "socek" se to tu zmenilo na vatare 5tis za ocisteni karteru na panelku.....
[Free]
(26.2.2022 11:26:13)
https://boocheer.rajce.idnes.cz/motor_panelka/
nahrál jsem fotky jak to vypadá
[BooCheer]
(26.2.2022 11:07:20)
dělali mě všecko co se týká hliníkových částí motoru. 2x karter, 2x víko, hlava, kryt karburátoru s i maticama. Vyšlo to nějakých 4800 Kč
[BooCheer]
(26.2.2022 10:48:21)
A koľko to celé stálo, prosím? A čo všetko sa robilo
[Boco]
(26.2.2022 9:32:16)
od Jdworx mám dělaný motor z panelky a jsem nadmíru spokojen. Odstranili veškerý karbon, špínu, oxidaci. Uvedli materiál do stavu nově odlitého hliníku a bez sebemenšího náznaku ubytků materiálu. Takže žádné leštění a podobné nesmysly. Motor vypadá tak jak když ho nově vyrobili. Navíc i hliník zakonzervovali a dali mi školení jak se o to starat aby to dlouho vydrželo v tomto vzhledu. Na požádání dokážou zavařit a opravit veškeré odřeniny, vrypy a podobně. Za mě TOP
[BooCheer]
(26.2.2022 0:39:24)
Tohle jsem viděl na nějakém videu nedávno, docela zajímavé
https://narran.cz/aplikace/laserove-cisteni/
https://www.youtube.com/watch?v=ssaNTgwY8zE
[Banjokid]
(25.2.2022 7:43:31)
https://www.aquablasting.cz/
[Banak]
(25.2.2022 7:11:58)
Ten aquablasting ma zaujima, to je to iste ako "vapour blasting"?
Cize je to len voda bez akychkovek pridanych abraziv?
[Boco]
(24.2.2022 23:12:11)
Krizoň IV.: Dělají aquablasting, to odstraní karbon perfektně. A není to destruktivní.
[longr]
(24.2.2022 14:37:07)
[Milan(OHC)] Diky za tip, zkusil jsem jim napsat, podle webu to vypada ze delaji spis povrchovou upravu, ale uvidim co mi reknou.
[Krizoň IV.]
(24.2.2022 13:40:54)
Zkus to třeba tady
https://www.jdworx.cz/.Já
jsem u nich nic nedělal, ale měl jsem možnost vidět jejich práci a výsledek byl moc pěkný. Navíc si je dotyční chválili za způsob jednání a vstřícnost.
[Milan(OHC)]
(24.2.2022 11:48:34)
Az tu zase nekdo bude slintat nad tim jak Norton umi a Jawa ne
[Krizoň IV.]
(5.2.2020 23:45:51)
Příspěvků:
21
, poslední:
18.2.2020 13:22:31
67507.
Informace
https://www.mo
torkari.cz/cla
nky/moto-novin
ky/norton/brit
ske-znacce-nor
ton-hrozi-krac
h-je-v-nucene-
sprave-43312.h
tml
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Proc by nekdo vubec chtel prodat Nortona ted v teto dobe. Pokud krachne tovarna, tak to jen pujde do ceny.
[Havlis]
(18.2.2020 13:22:31)
Jedno jeté commando je ted tady u nas v inzerci.
[Sukin]
(8.2.2020 12:29:37)
v anglii registr udává okolo 400ks ročně, norton tvrdí 700ks světově, ale to těžko, když třeba francie je na 10ks.
Nevíte jak to dopadlo s půlmiliardovým dluhem jawy z 90.let? Kolik jihostroj uhradil.
[bledemon]
(8.2.2020 10:34:50)
" Tak nějak mám pocit, že za tu dobu, (posledních asi 8 let?) Norton vyráběl a prodával motorky lidem ..."
Monty, obávám se, že to není až tak úplně pravda. Víš o někom, kdo si koupil Nortona? já ne. Líbí se mi, ale když bych měl dát rychtu za motorku, musela by být výjimečná. Jestli stojí 3x tolik co srovnatelná Yamaha, musí 3x víc něčím zaujmout. Když chce někdo, komu stříkají peníze z uší, motorku jako doplněk do garáže (vedle lamba a rollse, třeba), koupí harleye, protože že je Harley předraženej ví každej a že je nějakej Norton drahej ví jen část motorkářů.
A abych to dokončil - podívej se do inzerce. Kdyby se 8 let Nortony prodávaly, MUSELY by bejt na prodej ojetý. Nejsou. Těch 30 inzerátů co jsem našel na Mobile.de a Motorkářích, to jsou všechno nový motorky (a jedna předváděčka). Nikdo ho neprodává že si chce koupit novýho, že jde jinam, že ho zdědil... po 8 letech by takový případy musely nastat. Nevěřím že prodají víc než jednotky kusů, a to neuživí nikoho.
[Kosťa]
(8.2.2020 6:11:37)
tohle nedopadne špatně - vývoj motoru 650, který dělali i pro Zongshen je hotovej, spolupráce se osvědčila a tenhle číňan je dost silnej hráč, kterej je v klidu koupí a nenechá padnout.
[Mira]
(7.2.2020 11:54:56)
Ani sa nečudujem, minuli peniaze na blbosti... Motorky montujú v kancelárskych priestoroch bývalej leteckej spoločnosti, a kúsok od "továrne" má vlastník kúpený celý hrad v ktorom býva...
https://www.youtube.com/watch?v=GBbAl1aYR94
[Milos634]
(6.2.2020 20:53:33)
Zahradni: Nemas pravdu hned v prvnim bode. Nedelaji pouzitelne motorky na urovni o ktere je zajem. Ano, maji pouzitelne motorky, ale neni o ne zajem. Ne za ty penize za ktere je zvladnou vyrobit.
A v okamziku kdy firma spali nejakych 200 mega minimalne, a nedokaze za ty penize vyvinout a vyrabet pouzitelnou motorku o kterou by byl zajem alespon takovy aby se zaplatily vyrobni a provozni naklady tovarny (nepocitam naklady na vyvoj a zarizeni vyrobni linky), tak mi neni moc jasne jak by tohle mela Jawa zvladnout za 30 mega.
[Krizoň IV.]
(6.2.2020 13:05:27)
Takže nakonec tunel a cucavka. Chjo
[zahradník]
(6.2.2020 13:01:55)
https://www.th
eguardian.com/
business/2020/
jan/30/taken-f
or-a-ride-how-
norton-motorcy
cles-collapsed
-amid-acrimony
-and-scandal?f
bclid=IwAR1UHy
_YoQbU0rHQ77oB
sqrs0ErAfoPmyu
Smn3vSMOOlgi5k
KDg9bcn0MW0
[Sukin]
(6.2.2020 12:44:53)
ED250: Takže vlastně dneska se generálkují všechny vyrobený Jawy. :D
[Borderer]
(6.2.2020 12:22:26)
Souhlas s montym a Wondrisakem. Článek na Guardianu jsem bohužel nečet. Možná by změnil můj názor. První věc. Dělají prodejné motorky na úrovni o které je zájem. Druhá věc. Pokud kupujete firmu, nekupujete lidově řečeno barák, ale taky lidi v něm. Dovedete si představit, že byste si měli koupit fabriku Jawa? Nechci se nikoho dotknout ale v těch zkušenostech, odbornosti a know-how je u firmy Norton mnohem větší hodnota. Pokud by Norton padnul, tak záleží, jaká bude tržní hodnota majetku, co po něm zbude. Jestli to vypořádá věřitele. Kdyby padla Jawa, za kolik a jestli vůbec by to někdo koupil? Tak akorát by odvezli stroje. Jestli do nucené správy padly i jiné Garnerovy firmy, může to znamenat, že peníze někde jsou, jen se s nimi neprůhledným způsobem mezi firmami točilo. Je otázkou, které Garnerovy firmy stáhly celý jeho byznys do nucené správy. Další věc, máte dluh a jdete do banky žádat o prodloužení, případně navíc o další peníze. Ukážete, co děláte, kde to prodáváte, kolik prodáváte a kolik budete schopni prodat. Které motorky jsou vaším přímým konkurentem a za kolik se prodávají. Banka na to koukne, pozvedne obočí, a řekne. No jo, ale vy toho chcete xx procent prodávat v EU. Když na to padne clo a nebo jiná opatření v souvislosti s Brexitem, tak už ta konkurence tak růžová nebude. My vám nejenže teď nedáme další peníze, my zatím ani neprodloužíme stávající úvěr. Dovedete si představit, co by se stalo, kdyby Jawě nepomáhala současnápolitická situace? Ať kouknu na jakýkoli cestopis z rozvojových zemí, tak tam vidím mraky motorek, ale 2T jawy to nejsou. Jawa je tedy nejspíš prodejná jen na specifickém trhu, který je udržován pouze politicky.
[zahradník]
(6.2.2020 12:02:23)
Beru to jako potvrzení skutečnosti, že v dnešní době vyvinout a vyrobit v Evropě novou motorku - aby to bylo ekonomicky životaschopný - je velmi těžký. Asi to, co Jawa dělá, je jediná možnost jak přežít. Tj. bouchat starý dobrý 2T třiapuly (bez vývoje, na existujícím výrobním zařízení - tj. levně), pak došolichat čínu nějakýma vlastníma dílama atd.
[Peterson]
(6.2.2020 11:39:07)
No s tím rozdílem, že Norton za ty roky vyrobil ´´pár´´ krásnejch a zajímavejch motorek. Jinak souhlasím s tím, že je to taky žumpa na peníze. Četl jsem před týdnem originál článek na Guardianu a nevidím to růžově, ten kdo by to koupil, musí být minimálně stejnej blázen jako současný vlastník.
[Sukin]
(6.2.2020 10:18:39)
Nepochybuju ze tohle investory a danovy poplatniky potesi.
"Utratili jsme vsechny prachy, stalo nas to minimalne 5x vic nez jawu, a presto nejsme schopni vyrabet a prodavat motorku alespon za naklady.
Sice jste prisli o vsechno, ale tech par motorek co jsme vyrobili budou mozna nekdy za 50 mit uzasnou sberatelskou hodnotu. Svoje prachy sice uz neuvidite, ale muzete mit dobrej pocit" ((-:
[Krizoň IV.]
(6.2.2020 9:49:18)
jinak určite slusny penize stalo fabriku vyvynuti 4 valce a taky to ze od zacatku zavodily na isle of man coz muselo stat raketu
[Free]
(6.2.2020 9:26:10)
rekl bych že užitna i sběratelská hodnota pro majitele novych nortonu je o dimenzi jinde nežli u novych jaw. stejne tak sem nikde nečetl výtky na kvalitu výroby nových nortonu- výroby ne seskládání puzzle jako u jawy
[Free]
(6.2.2020 9:21:35)
Tak Norton umi udelat motorku, to Jawa ne...uz nekdy od 80. let :-D Ale holt vedeni to prehnalo s vizema, parkrat zrejme financne "vytlouklo klin klinem" a ted to prasklo :-/
[Wondrisak]
(6.2.2020 8:55:25)
Pro upresneni ... Ja tim nechtel tvrdit ze Jawa umi. V zadnem pripade.
Co jsem chtel vypichnout je ze Norton umi leda tak to samy co Jawa, sezrat dotace na vyvoj, a pak se polozit. A ze dostal vyrazne vic penez nez Jawa. Jedinej rozdil vidim v tom ze Norton tech par rucne delanejch motorek za nesmyslny penize lidem dodal.
[Krizoň IV.]
(6.2.2020 8:54:49)
https://www.mo
torkari.cz/mot
orka/?mid=1024
90&act=moto-de
nik-detail&ddi
d=68296
[ED250]
(6.2.2020 8:52:40)
Přesně... A to není vše. Zeptejte se majitelů jak jim slouží elektroinstalace na nových 660... K reklamacím se staví zády a kdyby nebyl člověk z Moravy, který to umí doma ve stodole předrátovat, tak nikdo nejezdí... Nová Jawa fakt ne.
[ED250]
(6.2.2020 8:49:45)
Sardice - Krucik
[Krizoň IV.]
(14.6.2019 10:21:20)
Příspěvků:
1
, poslední:
22.6.2019 18:09:00
67042.
Srazy a sleziny
Panove, nejede nekdo z okoli Brna na Krucik autem ? Potrebuju od Padalika dovezt 350 klikovku (a valce po vybrusu), posilat to nechci, tak me napadlo zda nekdo z BSM nepojede autem a nebyl by schopen mi to v Sardicich vyzvednout a dovezt. Samozrejme za odpovidajici uplatu (-:
Přidat příspěvek
Pryc s tim, vyreseno.
[Krizoň IV.]
(22.6.2019 18:09:00)
Progresivni pruziny
[Krizoň IV.]
(2.5.2019 11:40:20)
Příspěvků:
15
, poslední:
6.5.2019 12:04:48
66927.
Tuning a přestavby
Zdravim,
mam takovou teoretickou otazku ... jakym smerem se montuji progresivni pruziny do (prednich) tlumicu ? "Volnejsi" stranou nahoru a "hustsi" dolu, obracene, nebo je to uplne sumak, a dulezity je akorat dat oba tlumice stejne ?
Přidat příspěvek
Dekuji vsem za nazory, a dam to hustsi stranou nahoru (:
[Krizoň IV.]
(6.5.2019 12:04:48)
Tak mi to nedalo, něco jsem pohledal a našel jsem u výrobce pružin Hyperpro, že progresivní částí většinou nahoru...
https://hyperp
ro.com/wp-cont
ent/uploads/20
16/02/Hyperpro
-Spring-manual
-v3.2_EN.pdf
je to sice uni návod, ale uvádí, že pokud by měla být progresivní část dolů, bude nalepen štítek...což teda z popisu chápu, že to je výjimečná/ne až tak běžná situace.
[jaw250]
(5.5.2019 19:19:30)
Marek: To ovšem za předpokladu, že jsou v tlumiči, což u mašin s progresivně vinutými obvykle nejsou. Pružině je navíc celkem jedno, jestli je v oleji nebo ne, pokud nerezne.
[longr]
(5.5.2019 7:08:37)
teoreticky - hustěji vinuté závity jsou měkčí část pružiny, která se stlačí jako první, čili je stlačovaná nejčastěji. potom bych ji dal dolů, aby se co nejvíc mazala tlumičovým olejem
[Marek]
(4.5.2019 21:47:56)
Hustší vinutí dole je někdy zdůvodňováno díky přesunu vyšší hmotnosti dolů a posunu těžiště níž. Což podle mě je spíše teorie, ale pokud je to jedno co je nahoře a co dole, případně pokud rozdíl chování díky neodpružené hmotě je minimální, pak přesun hmoty níž může být výhodou.
[Verdom]
(3.5.2019 8:30:19)
Z pohledu neodpružených hmot by mělo být husté nahoru. Ale na Hondách vždy bylo hustší vinutí dole.
[Sukin]
(3.5.2019 6:38:37)
U CB750 mám na zadních tlumíčích pružinu hustým nahoru a u přední vidlice píší v manuálu hustým dolu.
[agent]
(2.5.2019 22:51:03)
Na předku hustší návin nahoru, na zadku dolů.
[Verdom]
(2.5.2019 20:10:45)
Hustším návinem nahoru
[Marlboro]
(2.5.2019 19:18:23)
Vždy jsem to dával stejně jako zadní pružiny, takže závity dál od sebe nahoru.
[Bakoun]
(2.5.2019 16:43:34)
U zadních pružin jsou hustěji motané závity nahoře. U předních si to nepamatuju, ale vím, že horní konce pružin jsou označeny takovou modrou barvou.
[Ota]
(2.5.2019 15:02:14)
Já to mám u VoStroma tím "zhuštěným počtem závitů" nahoru.
[jaw250]
(2.5.2019 14:28:48)
U Japonců jsem vždy dával hustší část dolů k ose kola (klasické vidle, ne obrácené).
[Paťa]
(2.5.2019 13:12:03)
No vidis, to je dobra poznamka, to me nenapadlo. Diky.
[Krizoň IV.]
(2.5.2019 12:06:24)
Z hlediska funkce pružiny je to jedno, z hlediska neodpružené hmotnosti je dle mého názoru výhodnější dát hustší (= těžší) konec pružiny nahoru.
[T. A. Jawettsson]
(2.5.2019 12:04:16)
Stadion valec
[Krizoň IV.]
(11.12.2017 9:56:10)
Příspěvků:
13
, poslední:
13.12.2017 13:43:37
65343.
Informace
Zdravim,
mohl by mi nekdo znaly strucne popsat na co davat pozor pri koupi valce na stadiona ? Chtel bych se po necem podivat na chotuskach, sice si nedelam moc iluzi, ale nahoda je blbec. Jenze stadioni valec jsem nikdy neshanel, a poradne nevim na co davat pozor. Vim ze je treba zkontrolovat vsechny tri zavity ... a jeste neco ?
Přidat příspěvek
bude krásně to pojedu, vo šesti vstanu vo sedmi jsem tam a v deset jedu dom :D
[Klouzec]
(13.12.2017 13:43:37)
V sobotu budou asi plus 3 stupne v chotuskach
[gepin]
(12.12.2017 22:06:28)
Vidíš minule jsem jich na burze asi 5 predal, kdyžtak mi to v pátek ještě připomeň a já hodím vočko do beden..
[Klouzec]
(12.12.2017 18:37:30)
Marlboro: Supr, diky za potvrzeni. Nejak se s tim poperu. Polospadovy karburator stejne nemam, ten budu taky eventuelne muset sehnat.
[Krizoň IV.]
(12.12.2017 16:54:18)
Krizoň IV.: ta hliníková vložka pod karburátor se dá normálně ze šteftů sundat a použít ta, kterou pro daný karb potřebuješ, tj, s kulatou dírou pro vajíčko, s hranatou pro polospádovej.
[Marlboro]
(12.12.2017 14:11:19)
OK, pokud ho najdes tak napis, ja na chotuskach budu, spis na cumendu, ale clovek nikdy nevi.
[Krizoň IV.]
(11.12.2017 16:38:54)
Já se po tom válci podívám a když mě pak moc nepomluvíš tak bych ti ho za pár stovek nechal :D
[Klouzec]
(11.12.2017 16:07:24)
To vsecno samozrejme vim. Urcite to je bast, byl na tom vyfuk S11 a ten se nikdy na S22 nemontoval. Origo stitek chybi, ale dostal jsem k tomu origo karticku rok 1962, takze se toho drzim.
[Krizoň IV.]
(11.12.2017 16:04:14)
Oni měly kuželový silentblocky jen ty posledníí 22 a 23, naopak první 22 měly originál motor s vajíčkem, záleží jakej to je RV
[Klouzec]
(11.12.2017 14:54:02)
Plnej valec neshanim, ten mam. S22ku jsem koupil s S11, motorem, a v nem je plny valec. Casem se mi povedlo splasit S22 kartery a hlavu na kuzelove silenbloky, a chtel bych to dokompletovat do podoby druheho kompletniho motoru. Zbytek dilu se nejak splasi, prevodovku stejne mozna dam 3 kvalt, ale ten valec mi proste chybi.
[Krizoň IV.]
(11.12.2017 14:44:40)
Myslím že nebude problém válec sehnat, tuším tak za 300,-kčs ten obyčejnej, vím že o plnejch dělají ty závodnci že je v něm víc masa na protočení kvůli větší allwaysce :D Já jsem na minulý burze jeden pěknej na prodej měl, ale nemám ponětí jesi se prodal nebo ne, rád bych ti ho slíbil ale jestli bude nějak extrémně hnusně tak asi nepojedu.
[Klouzec]
(11.12.2017 14:30:28)
O tom ze je plny a normalni valec vim, ale to me netrapi. Co takova ta hlinikova vlozka pod karb - je treba to nejak hlidat, nebo se to da vymenit podle pouziteho karbu ?
[Krizoň IV.]
(11.12.2017 12:31:47)
závity převložkuješ nebo uděláš redukční štefty, to není zase takovej problém. Jinak klasicky bývají zohýbaný nebo ulomený nějaký žebra, což na funkci nemá vliv, jen to blbě vypadá. S vložkou válce problém nebývá (že by byla prasklá, žádný příčky na přefukách nejsou), takže bych jen zkouknul dosedací plochu pro hlavu, jestli není někde brutálně rejpnutá. Válců byly 2 základní typy, nicméně jsou zaměnitelný, záleží jak moc velkej perfekcionalista jsi, resp. jakej model stadíka budeš stavět
[Marlboro]
(11.12.2017 11:48:09)
Plynova rukojet na hlinikove CZ prepinace
[Krizoň IV.]
(28.2.2017 14:40:28)
Příspěvků:
9
, poslední:
2.3.2017 15:30:44
64116.
Informace
Zdravim,
resim plynovou rukojet na exportni 634. Pouziva stejne hlinikove drzaky pacek a prepinac jako mely exportni Cezety (dily znacene 477).
Drzaky pacek i krytky prepinacu jsem sehnal, ale zjistuju ze poradne netusim co do toho patri za rukojet plynu. Pochopil jsem ze to neni ani klasicka panelkosportkova, ani bizonacka, ani ctyrkova, ale nejaka uplne jina.
Mate to nekdo doma ? Mohl by mi to nekdo poradne nafotit, at vim co vlastne shanet ? Eventuelne da se to vyrobit z nejake bezne dostupne rukojeti ? A samozrejme, kdyby to mel nekdo navic za pricetnou cenu, mel bych zajem.
Přidat příspěvek
Ten plíšek je sice pěkná věc, ale v praxi to nefunguje, jak se tu psalo. u Simála to chodí dobře, ale taky nemá tolik kg. Vyprdnul jsem se na to a dal tam zátku a udělal díru do řidítek. Je to jistota.
[Jin]
(2.3.2017 15:30:44)
Ja som riešil tento problém pred časom na mojej 476, nakoniec som prevrtal riaditka (aj tak išli na nový chrom) a dal tam rychlopal a špunt so šróbom, ten pôvodný patent sa mi nepáčil a ako čítam tak som sa ani moc nemýlil.
[gargamel]
(1.3.2017 21:40:29)
přesně to se mi stalo několikrát i u nové 471 za mlada . Te´d to mám oběhané u jiné 471 a také už mi to 2x vypadlo. Dám taky špunt. Jen se asi budou muset navrtat řídítka. Myslím, že tam není díra na šroub. Dobrý nápad.
[dadajan]
(28.2.2017 23:04:25)
Přeskočí to přes ten plech - je to opřený jen o to brzdící perko, a když třeba při stavění na stojan za rukojet zatáhneš, strhneš to dolů. Špunt je jistota.
[monty]
(28.2.2017 23:00:54)
Monty, dik za nazor. Kde presne se to rozpadne, kdyz to zustane v ruce ? Upadne ten rantl ? nebo to preskoci pres ten plechovej tentonence se sroubkem v objimce ?
[Krizoň IV.]
(28.2.2017 22:28:37)
Toto řešení je totálně debilní, několikrát mně tato rukojet zustala v ruce.
Vždycky jsem to řešil obyčejnou rukojetí z Pionýra(bez toho rantlu) a špuntem na konci řídítek. Je to sice prohřešek proti veteránství,ale až kvůli tomu debilnímu patentu vyválíš krásnou motorku, vzpomeneš si.
[monty]
(28.2.2017 20:18:42)
Kdyby se mu chtělo dělat 2 ks, tak bych se přidal. Mám to na 471 a dost mizerný ten rant a příliš už za ten šroubek nedrží. Koukám na burzách a zetím jsem neměl štěstí.
[dadajan]
(28.2.2017 16:33:37)
super, diky za odkaz, to jsem presne potreboval. Pokud to spravne chapu tak tvar je stejny s panelkosportkovym, a lisi se to akorat rantlem. To by teoreticky melo jit vyrobit, na soustruhu stocit trubku, nechat rantl, a pribodovat zachyt lanka z rychlopalu. Za to me pan B. bude zboznovat, az s tim za nim prijdu (-:
[Krizoň IV.]
(28.2.2017 15:56:42)
podívej se sem:
http://www.vet
eranforum.cz/i
ndex.php?id=11
&idkat=132&idt
op=287742
případně na "držák" sem :
http://aukro.c
z/cz-175-250-t
yp477-472-hlin
ik-drzak-rukoj
eti-plynu-i672
5345158.html
[dadajan]
(28.2.2017 15:25:39)
Rozmery dusi
[Krizoň IV.]
(7.12.2016 11:22:36)
Příspěvků:
6
, poslední:
8.12.2016 13:10:17
63737.
všechno ostatní
Zdravim,
dokazal by mi nekdo vysvetlit podle ceho se pocita sirka duse ?
Mel jsem za to ze proste duse sedi na sirku od - do.
Ale s touhle teorii jsem narazil u Metzeleru.
Potrebuju obout pneu 19x3.25
Metzeler ma dve duse.
ME-D19 pro rozmery 3.00-19, 3.60-19, 90/90-19, 100/90-19
ME-E19 pro rozmery 3.25-19, 3.50-19, 4.10-19, 100/80-19, 100/90-19, 110/80-19, 110/90-19, 120/80-19, 130/80-19
Idealni by samozrejme bylo dat ME-E19, jenze ta se zaboha nikde neda koupit, kdyz uz tak se da sehnat ME-D19
Cekal bych ze kdyz je D19 3.00 az 3.60 tak bude sedet i do 3.25 a 3.50. Proc v tom pripade ale tyhle rozmery nejsou ve specifikaci, a proc ma Metzeler zvlastni dusi pro tyhle rozmery ?
Je mozne ze 3.00 - 3.60 je nejaka zvlastni (extra siroka, extra nizka nebo nevim jaka) duse ktera do 3.25 pneu proste nebude pasovat spravne ?
Přidat příspěvek
Ja kdyz nevim, ridim se pravidlem, ktery mi potvrdilo uz par pneuservisaku: vzdy je lepsi mit mensi dusi vic nafouklou, nez vetsi nakrabacenou. Takze pokud jsem nekde na hrane a je na vyber, beru tu mensi.
[Sim]
(8.12.2016 13:10:17)
Ota: JJ, na triumpha, dopredu 19x3.25 a dozadu 18x4.00. Alternativa jsou nizkoprofilovy 4.10 dopredu i dozadu, ale to se mi moc nelibi.
Jak jsem psal, 3.60 a 4.10 jsou nizkoprofilovy. V palcovym znaceni to vypada takhle, v klasickym znaceni kde mas sirku/pomer vysky se to logicky da zapsat primo.
[Krizoň IV.]
(8.12.2016 10:38:26)
Krizoň IV.: Tak to máš ideální, když budeš mít i přezutí bez práce. To máš na Triumpha?
[Ota]
(8.12.2016 8:06:57)
jc3: Jedna z nich je ta D19, druha je pro krosky - NHS - not suitable for highway.
Kazdopadne uz jsem to vyresil. D19 je low profile, pro siroky nizky pneu. Teoreticky by to tam asi plusminus sedlo, ale potom co jsem se preptal tady v Londyne tak mi mistni dealer tu ME-E19 sezene (a rovnou zadarmo obuje, vzhledem k tomu ze pneu vezmu taky u nej)
[Krizoň IV.]
(7.12.2016 20:19:41)
Co tohle?
http://www.ysh
op.cz/duse-met
zeler-me-d19-r
ovny-ventil-v1
-09-1
http://www.ysh
op.cz/duse-met
zeler-me-cr-19
e-nhs-rovny-ve
ntil-v1-09-1
[jc3]
(7.12.2016 20:01:45)
Sice je to znaceni rozmeru nejaky divny, ale pomerne se prekrejva. Navic rozmer 90/90-19 je ekvivalentem 3,25x19, takze bych se tu prvni dusi vubec nebal pouzit.
[Ota]
(7.12.2016 18:55:50)
Jawa 350 samolebky
[Krizoň IV.]
(30.9.2016 15:29:11)
Příspěvků:
5
, poslední:
4.10.2016 8:17:10
63454.
Barvy a lakování
Cau,
mate nekdo zkusenosti timto prodejcem, a samolepkami na trindu co nabizi ?
https://motork
y.bazos.cz/inz
erat/65599587/
Jawa-350638639
632-samolepky.
php
https://motork
y.bazos.cz/inz
erat/65599570/
Jawa-350638-sa
molepky.php
Zajima me zda to jsou repliky, nebo zda to jsou puvodni archy z Jawy.
Videl jsem u nekoho na stroji nalepene samolepky co se od originalu lisily, tak by me zajimalo zda se jeste daji sehnat puvodni archy.
Konkretne resim napisy 350 na kastlikach, z prvniho odkazu. Mam kastliky s napisy 350TS a chci sehnat jenom s napisy 350.
Eventuelne kdybyste nekdo mel par 638/9 kastliku v puvodni cervene barve s napisy 350, tak bych koupil nebo vymenil. A to same pripadne se zachovalou cervenou nadrzi 350 TS
Přidat příspěvek
Krizoň IV.: Tak pak napiš, co jsi zjistil. Taky budu tyhle nálepky výhledově potřebovat, protože na svý devítce žádný nemám:-)
[Ota]
(4.10.2016 8:17:10)
Diky vsem za reference, uz jsem mu napsal (:
[Krizoň IV.]
(2.10.2016 14:32:02)
Ano, je to obchodník co má ještě pár psledních skladových kusů,a replik některých dílů. Sám jsem od něj kupoval celou podsedlovku i s bočnicemi a v pohodě, a ještě zabalené originálně v průklepáku.
[Michi]
(2.10.2016 14:16:44)
Občas jsem od něj něco kupoval na 640 a bez problémů, něco má repliky něco ještě uloženky, pokud tě zajímají ty samolepky jestli jsou origo, tak nebude nic jednodužší než se ho zeptat.
[caue125]
(2.10.2016 11:03:57)
Pokud jsem vysledoval, měl by to být obchodník, co místo přes e-shop prodává přes inzeráty na bazoši a facebook (https://www.facebook.com/TBmoto-121651931358374/?fref=ts). Osobní zkušenost s ním ale nemám.
[charlie.vlcak]
(2.10.2016 9:12:06)
Besarna za cenu kejvacky
[Krizoň IV.]
(15.8.2016 16:55:57)
Příspěvků:
23
, poslední:
18.8.2016 10:40:56
63217.
všechno ostatní
Nedavno tu probehla diskuze o ulitlejch cenach jawek, a padl dotaz kde jsou ty hafa besaren za tricet ... Tak tady jedna je (-:
https://www.gu
mtree.com/p/bs
a-motorbikes/b
sa-c15-star-cl
assic-motorcyc
le-project/118
1486339
Ne uplne kompletni, ale s doklady, za 32 tisic (-:
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Ondrero: tak pak napiš střelím ti Péráka svýho rv 1950, shodná čísla, hezkej po rapásii...
[Klouzec]
(18.8.2016 10:40:56)
Pucfol: Právě že mi končí teď v prosinci.
[Ondrero]
(17.8.2016 22:06:54)
BSA za 32? takový hnus za 32+dovoz+cena dílů, proč to kupovat? :)
mě se to třeba nelíbí... to asi bude věc názoru jako všechno
kývačka za 30 je myslím v pohodě-bude hůř, pokud někdo dře do krve, tak ať to nekupuje, nikdo ho nenutí, když přeci tomu obětuje tak mnoho...
[jawar559]
(16.8.2016 10:16:13)
Uz davno jsem se rozhod, ze tu 1970 CB750 nikdy do originalu stavet nebudu, bez 4x4 vejfuku to neni ono a ty se daj sehnat jen za kurefsky dlouhy penize. Yamiya za $1400 plus postovny, ani bych se na to nevysral :)
[70CB750]
(16.8.2016 9:31:38)
[Ondrero] Až ti skončí spoření,tak může být cena péráka i 150 000 a více korun.
[Pucfol]
(16.8.2016 9:27:22)
Proc vsichni hledate zajimavy motorky na zapade? Na vychode se najdou taky. Jsou mnohem levnejsi a dilu je dost. Akorat je potreba trosku neco umet, ne jen rozebirat a skladat, pokud to ma ujet vic jak 10 000km bez generalky :)
[Davy_]
(16.8.2016 8:37:34)
A já si myslím, že ty Jawky lidi chtějí hlavně z nostalgie. Včetně mě. Až mi skončí spoření, tak mi vůbec nebude líto dát 90 tis za Péráka. Jednou si ho totiž nemusím koupit vůbec...A co je dneska 90 tis? Za to se prodavaji kola :-D
[Ondrero]
(16.8.2016 7:23:06)
Tohle téma už se tu probíralo tisíckrát, minimálně polovina lidí co dává do kupy kývačku, jí dává právě proto co píše Monty. Hromady dílů(replik i původních), seznamy dílů... Když koupíš například toho Angličana máš mnohem zajímavější motorku, ale potřebuješ mnohem větší úsilí dát ho do kupy. Jenom pro srovnání generálka motoru na čtyřtaktním dvouválci a na Jawě... poměr cena a pracnost.
[Sukin]
(16.8.2016 6:47:20)
veteráni mají jednu "úžasnou" vlastnost, je jedno kolik to stojí, když to chci tak si to stejně koupím.
[dejvV]
(15.8.2016 23:05:07)
Tak já už před 8 lety prodal dva Péráky a koupil Ariel SQ4,protože jsem ho prostě chtěl.
Ale dalo mně to dost zabrat, anglická motorka prostě není jako slepit kejvačku.
[monty]
(15.8.2016 23:02:11)
Řekl bych,že tak pěknýho péráka jako je ta C11 tady nekoupím.Možná přestanou být češi tak konzervativní a začnou koukat i jiným směrem.
[Pucfol]
(15.8.2016 22:24:13)
A nedam si pokoj ... za 70 peraka, nebo radsi tuhle restaurovanou C11 ?
https://www.gu
mtree.com/p/bs
a-motorbikes/c
lassic-bike.-b
sa-c11g-in-res
tored-conditio
n/1182271170
Nebo za 38 tuhle C11 k dodelani ? Tricet to sice neni, ale patinovka jo (:
https://www.gu
mtree.com/p/bs
a-motorbikes/o
ld-rare-bsa-c1
1-rigid-/11814
28247
[Krizoň IV.]
(15.8.2016 22:12:22)
monty: já to chápu taky mám český auto, byť bych za jeho cenu mohl mít prakticky cokoli srovnatelného z UK, mám i zahraniční - díly se shání zhruba stejně náročně, cenově je to tak, že občas stojí na cizinu prkotina tolik, že se nestíhám divit a pak se dozvím, že na české už se to ani nedělá a musím sednout a kreslit, zadat do výroby atd...jo a ještě jedna věc, co češi neumí, když je nejhůř a jsem ochoten vysolit prachy, tak mi to přes její classic oddělení dodá přímo značkovej dealer..jo je to drahý, ale není to nekvalitní druhovýroba a je to..
[mais]
(15.8.2016 22:08:02)
Normální člověk ty předražený kývačky za třicet tisíc a víc nekoupí,zas takový zázrak to není.
[Pucfol]
(15.8.2016 22:07:04)
Tak mně Kejvačky živí, tak je nebudu hanit..... Jen prostě pořád vyjde českýho kluka levněji pořídit si hezkou Kejvačku, než BSA (nebo BMW,nebo NSU........)
A taky mín stresu a starostí.
[monty]
(15.8.2016 21:04:06)
monty: no jo kejvačka je dneska nejveteránovatější veterán ze všech veteránovitých veteránů
ventil: kdo hledá najde...pro mě je stejně obtížný sehnat onu legendou opředenou BSA jako tu kejvačku v patinovaném chromu atd a pokud mám svoje krvavě vydřený prachy, za který platím časem a zdravím utratit, tak je utratím s co největším rozmyslem, v téhle volbě BSA (v reálu historický auto), že něco potřebuje papírování, transport atd...no když něco chci, tak holt to musím přivézt domů..když seženu patinovanou kejvačku u Ostravy, tak můžu jet stejně na druhej konec Německa..
[mais]
(15.8.2016 20:45:42)
Tak jsem sice dostal odpověď, ale já koupil krásnou patinovku s původní malou spz v chromu a vyšla na 30 sevšímvšudy bez nutnosti dalších jakýchkoliv investic, vše se dá ještě na tuctovku sehnat. Ta BSA potřebuje transport, papírování, investice do slušného stavu a jsme na dalších XX.tisících, ale jo dá se koupit.
[ventil]
(15.8.2016 20:34:14)
Ja Montyho nerozporuju. Davam dokupy bonnevilla, a to je oproti tyhle besarne vlastne naprosta sranda, co se dostupnosti dilu tyce. Nicmene co se ceny tyce, to je pak jina pohadka, spis horor ... Pri pomysleni ze lidem v cechach pripada tri tisice za taches na peraka hodne se mi chce akorat smat se a tlouct hlavou do zdi (:
Poustet se do neceho takoveho bez slusnych kontaktu v anglii, to nepripada v uvahu. Nicmene pointa toho byla ze besarna za tricet sehnat jde (-:
[Krizoň IV.]
(15.8.2016 20:14:43)
Ano, dávám za pravdu montymu. Teď jsem dával dohromady dynamo na Nortona a jak se díly nedají sehnat tady v ČR, je to problém. Koupit levně motorku je začátek, pak to teprve přijde.
[Knoxville]
(15.8.2016 20:01:50)
ale jo, v Anglii jistě mají nějaký "MONTYBSA" nebo tak něco, kdo takový věci prodává.
10x
[monty]
(15.8.2016 19:52:28)
Prepinace na exportni ctyrku
[Krizoň IV.]
(11.8.2016 12:30:03)
Příspěvků:
11
, poslední:
11.8.2016 20:39:33
63202.
Elektro
Cau,
resim prepinace na exportni ctyrku rok 76 do Anglie.
http://krizon.rajce.idnes.cz/Ctyrka/
Takhle jsem to v utery dovezl. Ty hlinikove drzaky pacek jsou dle vseho spravne, rychlopal taky, a prepinac svetel / klaksonu asi taky. Na leve ruce je ovsem nabastleny nejaka podivnost, navic nejde prepinat. Co tam patrilo puvodne - na hlinikovy prepinac, podobny jako na pravem riditku to nevypada. Klasicky chromovany jawaprepinac, ovsem chyceny paskou, misto sroubu naskrz ?
KK
Přidat příspěvek
Grosak: Dik za fotku. To vysvetluje proc ma jedna objimka sroub nahoru a jedna dolu. Vpravo neni rychlopal, ktery tam podle katalogu ND patri, ale objimka urcena na leve riditko a obracena vzhuru nohama. Uriznute to neni. Aktualizoval jsem fotky na rajceti, je to tam videt. Kazdopadne uz tusim co shanet, az se dostanu do cech, koupim v MU ten domecek, a dam tam prepinac co tam patri. Stejne chci elektriku natahnout znova (:
[Krizoň IV.]
(11.8.2016 20:39:33)
Ahoj,
podle mě tam máš držáky páček z ČZ 471, 472 ale chybí Ti tam ty hliníkové domečky vnitřky. Navíc to vypadá, že máš pravej držák uříznutej a je tam rychlopal z JAWY.
Pošlu Ti do mailu fotky mojí motorky, kam to mám k naprosté spokojenosti nabastlené. Jen je dobrý provrtat replikový páčky a používat delší válečky v lankách. Ty replikový páčky rády praskaj :-/
[grošák]
(11.8.2016 20:14:51)
Monty, mas pravdu. Ted jak jsem prisel z prace tak jsem na to znova koukal, a leva hlinikova objimka je ta sama co vpravo, akorat vzhuru nohama. Patri tam ten hlinikovy kryt, ale v provedeni bez klaksonu. Dik za tip na MU, skutecne to tam maji, vubec by me nenapadlo to tam hledat.
[Krizoň IV.]
(11.8.2016 19:38:22)
Krizoň:na tom odkaze je 988.2.to má prepínač Aprilia.lavý hliníkový obal má ešte tlačítko na klaksón.
[Jumbo]
(11.8.2016 19:35:18)
Já bych doleva dal to samý,jako jako je napravo. myslím, že obaly na přepínače prodává Motoustí originály,a vnitřek tam dáš z obyčejnýho Kývačkovýho přepínače(bud origo,nebo na burze se koupí replikovejna Kejvačku v plechu, vnitřek pasuje do toho hliníkovýho)
[monty]
(11.8.2016 19:25:07)
Nasel jsem tyhle fotky ...
https://www.bo
nhams.com/auct
ions/22125/lot
/201/?category
=list
Prepinace jsou podobny, ale neni to uplne 100% ono
[Krizoň IV.]
(11.8.2016 15:00:10)
Jumbo: nebyla by nekde fotka ? Vsechny ty hlinikove prepinace maji na sobe znaceni CZ, verim tomu ze to muze byt to same co 988 Enduro (ktere neznam a v zivote jsem ho nevidel)
[Krizoň IV.]
(11.8.2016 14:34:43)
Na ľavej strane má byť podobný prepínač na svetlá a klaksón ako máš na pravej na smerovky.má to tak aj enduro 988.0
[Jumbo]
(11.8.2016 14:12:53)
Ten hlinikovej lucas by tam teoreticky byt mohl - zadni svetlo je Lucas. Ale pak by byl duplicitni ten prepinas na pravy ruce, a to se mi uplne 100% nezda.
[Krizoň IV.]
(11.8.2016 13:38:25)
Ten přepínač má blinkry, dálkový/tlumený a klakson, přesně jak tadle rarytta
http://etovar.
cz/cs/repasova
ne-renovovane-
dily-a-motocyk
ly/3683-jawa-3
50634612-pro-u
sa-restaurovan
y-stav.html
jen bez těch čízovejch hliníkovejch blbostí
[Klouzec]
(11.8.2016 13:31:00)
Já mám vývozní čtyřku a ta má blinkry Lucas a vlevo přepínač lucas hliníkovou kostku viz tyto stránky, tam máš i hezky popsaný detaily
http://www.met
almoto.cz/clan
ky/jawa-350-63
4/vybava--vzhl
ed--lakovani--
aj.-jawa-350-6
34.html
[Klouzec]
(11.8.2016 13:23:22)
Californian - drzak c 30
[Krizoň IV.]
(6.4.2016 22:13:14)
Příspěvků:
25
, poslední:
12.4.2016 22:11:12
62452.
Veteráni
Cau, netusil by nekdo co se chyta na drzak cislo 30 na califu ?
http://www.jaw
armaniak.4fan.
cz/CZ/katalogy
/Jawa/katalog_
Jawa_350-362_C
alifornian_IV_
Oilmaster2/16.
jpg
Ten drzak tam mam, ale vubec netusim co na nej patri ...
A jeste, otevreny filtr fram se sroubuje skrz dve diry do naradoveho kastliku zespoda, je to tak ?
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Dneska jsem mel moznost ocmuchat califa v puvodnim stavu, a skutecne drzak cislo 30 drzi horni uchyt jirnice. Spodek pak drzi jitrnici, jde skrz ram, a dale je na nem cca 30mm rozperka pres kterou drzi spodni uchyt olejovky.
[Krizoň IV.]
(12.4.2016 22:11:12)
Na tomto držáku mám přichycen filtr(jitrnice), jeden úchyt filtru jde na rám a druhej skrz tenhle držák .
[Freedy]
(11.4.2016 7:24:21)
Myslel jsem přední horní držák olejovky- to je součást přímo nádrže.A existuje to ve třech různých provedeních,podle filtru a podle roku.
Tak ten blbinec č.30 prostě schovej do šuplíku, a neřeš problém, který není. Třeba časem objevíš, kam patří.
[monty]
(9.4.2016 14:40:20)
Monty: Problem je ze me tam vlastne vsechno drzi, akorat ten drzak mi prebyva a ja netusim co na nej chytit.
Pravy kryt chytim na dve gumy a stredni sroub na ramu - tam ta 30ka nepatri.
Co ten drzak olejovky co zminujes, nevypada to nejak podobne ? Mel jsem zato ze spodek olejovky drzi pres rozperku (cislo 34) na tom samem sroubu co spodek jitrnice. Nemohlo by to byt ono ?
[Krizoň IV.]
(9.4.2016 11:32:26)
Já třeba až před měsícem zjistil, že jsou tři druhy předního držáku olejovky. Na filtr Fram je jinej, na jitrnici taky jinej, a to ještě bud málo vyhnutý a montoval se s podložkou cca 15 mm, nebo víc vyhnutý,a bez podložky.Blbej kus plechu měl během 3 let výroby Oilmasteru 362 tři verze.
Prostě se to skládej, a když nebude vyhnutí, udělej pod pravej kryt nějakej držáček, podobnej tvýmu záhadnýmu dílu č.30. Věř Tonymu, zná to.
[monty]
(9.4.2016 10:59:44)
monty: Ja bych fakt rad, ale pruser je ze ono to nijak nevychazi (:
Vcera jsem tam zkousel na to dostat jitrnici, a prost ne, roztec je o cca 6mm mensi nez aby tam sedla.
Navic, mam zkusenosti ze kdyz se jawa smontuje tak nejak od oka aby to drzelo, tak se muze stat ze se casem neco uklepe nebo vymlati, protoze konstrukteri s tim pocitali, ale bez drzaku atd ... to povoli.
Ten drzak c 30 uz se jednou resil, ale zadny vysledek z toho
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=15785
Ani drzak olejovky ani drzak stojanku to neni ...
[Krizoň IV.]
(9.4.2016 9:53:59)
Križon- moc to žereš.
Prostě to smontuj tak,aby vše pasovalo na sebe a vešlo se to pod sedlo. Připadá mně, že v Jawě to dělali taky tak,když vidím,kolik je toho verzí.
Ten plechovej bazmek jsem jednou viděl na držáku airboxu- jitrnice.
[monty]
(9.4.2016 9:36:58)
moje chyba, ted uz by melo byt pristupne
[Krizoň IV.]
(9.4.2016 9:08:10)
Ani v tabletu ani v mobilu nelze album zobrazit
[Kubas]
(9.4.2016 8:17:39)
Podle zaspineni praveho deklu to vypada ze mel taky dve gumy nahore, a drzel jenom na strednim sroubu. Viz posledni fotka.
https://picasaweb.google.com/krizon/Calif
Prvni tri fotky jsou ten zahadny drzak, co netusim k cemu je.
Chvili jsem z nej mel pocit ze tam je kvuli vyoseni jitrnice, tak aby na druhe strane nestouchala do oilmaster nadobky, ale to by se bylo dalo resit jednoduseni, a navic to nevychazi.
Dalsi dve fotky jsou dil cislo 11 - co drzi ocko pasku baterky.
[Krizoň IV.]
(8.4.2016 23:01:48)
Muj dekl ma v obouch dirach gumy a stredova dira je na sroub uchyceni. Zadny drzak nemam
[Kubas]
(8.4.2016 22:52:58)
tony: Trochu ? (-: OK kdyz dam nahoru dve gumy, tak uz mi zase nezbude zadna dira na ten drzak c.30. Kdyz jsem to privezl, byl pravy dekl chyceny natrvdo pres sroub ke kastliku, zadny distanc tam nebyl. Ten drzak 30 byl prisroubovany v ramu, kousek nad dirou pro airbox. Vecer to nafotim (:
[Krizoň IV.]
(8.4.2016 13:02:38)
Krizoň: ještě ti to trochu zkomplikuji..:-) starší typ deklu má tedy jednu gumu (náhoře vpravo) a vzadu držák. Další typ už držák nemá (novější) a místo držáku má druhou gumu. Dekl se pak přitahuje k rámu pouze středovým 6šroubem s čočkovou hlavou s drážkou na klas.šroubovák...
[tony]
(8.4.2016 12:26:32)
tony: Super, diky za tip. pravej dekl mam skutecne bez pribodovanyho drzaku. Jenom mi neni jasny, kam patri da druha guma ? Pises ze patri dve gumy, v deklu mam dve diry nahore na lemu a jednu dole vprostred plochy. podle fotek co jsem videl patri nahoru jedna guma a drzak, dolu sroub, kam s tou druhou gumou ?
[Krizoň IV.]
(8.4.2016 9:13:26)
Držák-poz.30 je úchyt pravého deklu, šroubuje se k ledvině - u některých je už na deklu zabodován, u některých byl šroub- vyhnutí je kvůli distanci- proto jsou na deklu ještě 2 gumy (jako na podsedlovce), aby kryt nedřel o ledvinu....
[tony]
(7.4.2016 21:33:26)
kocourluk: To je zajimave info. Neco takoveho jsem zaslechl, ze to na panelkach drzi jenom na jednom sroubu, ale nenapadlo me proc. Ja to na kejvacce rok 59 rozhodne mam jeste na dvou - ale to je jeden z prvnich modelu co jitrnici mel. Tohle vysvetleni dava smysl. Takze opoustim teorii ze na tom drzaku 30 drzi jitrnice, a ted uz jenom zbyva zjistit co tam teda ma byt (:
[Krizoň IV.]
(7.4.2016 15:14:37)
Jitrnice je snad na vsech motorkach na jednom sroubu sem si blbec vyvrtal do ramu diru na ten druhej sroub a je to k vzteku vyndavat karbec s strvrdlou gumovou prechodkou. Asi to zjistili i v jawe proto je v originalo jen na jednom sroubu. Ale jitrnice uz mely vyrobene na petiletku dopredu. Menit formu se nevyplatilo. Tolik moje teorie potvrdi ji nekdo???
[kocourluk]
(7.4.2016 15:06:52)
Myslel jsem si to kdyz jsem to vcera zkoumal, mam dva valecky pod zadnimi srouby, a vepredu nic.
Ta jitrnice je fakt divna - na kejvacce je chycena dvema srouby k ramu. Tady je v ramu jenom jedna dira na chyceni jitrnice - spodni. Pak je o neco vys jeste jedna, a v ni je prave ten zahadny drzak 30. Horni dira v ramu na chyceni jitrnice tam neni.
Pokud bys mi tu rozperku zmeril behem soboty pres den, ocenil bych to - v sobotu vecer bych ji nechal vytocit na soustruhu (:
[Krizoň IV.]
(7.4.2016 15:02:25)
Jak píšu, mám Fram od Montyho-repliku. Jaternička by měla držet normál v díře rámu.Válečky pod podsedlovkou jsou 4.
Rozpěrku bych mohl změřit o víkendu.
[Kubas]
(7.4.2016 14:56:11)
Vyfotim to snad vecer. Co mas za filtr - fram nebo jitrnici ? Ja se porad nemuzu zbavit dojmu ze to je nejaky sileny drzak jitrnice, ale hlava mi nebere proc by to nebylo chycene stejne jako u panelky - do ramu dvema srouby.
Valecky pod podsedlovkou mam - mely by byt dva, je to tak ?
Muzes mi zmerit jak vysoka je rozperka pod dolni drzak nadrze olejove nadrze - cislo 34
[Krizoň IV.]
(7.4.2016 14:45:17)
O krouzkovy retez 428OR na 350/362 Californian
[Krizoň IV.]
(19.1.2016 13:30:48)
Příspěvků:
1
, poslední:
21.1.2016 22:18:29
61939.
Veteráni
Az / pokud bude nekdy nekdo jako ja uvazovat nad tim zda se mu do krytu retezu na 350 Califa IV vejde O krouzkovy retez CZ 428OR, tak vejde, bez problemu. A az bude nekdo uvazovat nad tim zda tam ten retez dostane kdyz ho necha nanytovat napevno, beze spojky, tak ano, dostane, akorat je potreba shodit pravy zadni tlumic. Tot vsechno (:
Přidat příspěvek
https://www.youtube.com/watch?v=zWO36L4W2Eg
:-)
[No_-_name]
(21.1.2016 22:18:29)
Gumy krytu retezu 175/356
[Krizoň IV.]
(11.1.2016 11:15:11)
Příspěvků:
3
, poslední:
16.1.2016 15:15:06
61885.
Veteráni
Zdravim,
nemel by nekdo fotku toho jak a kde jsou uchycene gumove pasky v krytu retezu JawaCZ 175/356 rok 1956 ? Je to jeste ten typ kde jsou gumove pasky, nejsou tam klasicke gumove spaliky chycene z boku.
Z katalogu jsem vycetl ze tam patri dve dlouhe gumy a jedna kratka, a celkem 10 nytu s podlozkama. Z toho mi vychazi ze na dlouhe gumy patri dva pary nytu, na kratkou gumu jeden par. Netusim ale kam to sakra patri - v krytu retezu mam akorat dve diry v hornim a dve diry ve spodnim dilu.
Přidat příspěvek
Aby to dávalo smysl, stránka z katalogu dílů-
http://www.jpeg.cz/obrazek/edmj
V krytu je 12! nýtů, 10 podložek- pod každý nýt, patří podložka,(kromě dvou nýtů které jsou železný a drží držáčky vzadu na krytu) dva nýty jsou tedy tady:
http://www.jpeg.cz/obrazek/edmq
čtyři nýty tady:
http://www.jpeg.cz/obrazek/edmz
a čtyři nýty tady:
http://www.jpeg.cz/obrazek/edmY
Tady jsem všech 12 nýtů označil šipkami, žlutě jsou provedeny ty gumy jak příjdou, teda podle katalogu dílů 2x položka 32 (položka 33 teda ta krátká guma, příjde do spodního krytu řetězu, je to logické, řetěz není volný nahoře, ale většinou dole, kde tluče a tomu měl díl 33 bránit, stačí ale nenapnutý řetěz, a je po něm, takže ve spodním dílu krytu jsou hned dvě dírky, tady je to červenejma šipkama, nevím ale rozměry dílu 33 snad někdo doplní, bylo by prima nahradit tento díl gumovejma kostkama jak má silnější jawa a jak měli i pozdější typy
http://www.mon
tyjawa.cz/inde
x.php?page=sho
p.product_deta
ils&flypage=sh
op.flypage&pro
duct_id=276&ca
tegory_id=7&ma
nufacturer_id=
0&option=com_v
irtuemart&Item
id=26
tyhle gumový pásky nejsou nej řešení..:
http://www.jpeg.cz/obrazek/edvu
[ondrak]
(16.1.2016 15:15:06)
Na kazdem krytu mam jeden par der, ale to je malo na 10 nytu co tam podle katalogu patri. A navic netusim kam s tou kratkou gumou ...
[Krizoň IV.]
(14.1.2016 23:11:07)
Dlouhé jsou chycené hned na okrajích krytu. Měl bys tam najít malé dírky na nýty. Hledej po stranách lemu.
[jawarmaniak]
(14.1.2016 18:49:38)
Neco pro milovniky anglictiny
[Krizoň IV.]
(11.12.2015 21:33:00)
Příspěvků:
29
, poslední:
18.12.2015 14:39:12
61750.
všechno ostatní
Sorry za OT, ale ted vecer me v poslednim dile Big Bang Theory ohromne pobavila tahle hlaska, a jsem si dost jisty ze tady na manii s tim spousta lidi bude souhlasit (-:
Howard: Look at that, Trent is rebuilding a vintage motorcycle.
Raj: That is so cool, old broken things are so much better than new things that work.
A ted do me, za americke OT (-:
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Mais: Tak se zdá, že slovo bylo dřív:
https://en.wikipedia.org/wiki/Goof
[70CB750]
(18.12.2015 14:39:12)
Peterson: Díky za překlad. Ten dvojsmysl mi díky mým nedostatečným znalostem angličtiny unikl, takže jsem se u toho taky nejdřív nezasmál:-)
[Ota]
(18.12.2015 12:56:25)
Peterson: ale jo vlastně, přeložils to hezky, sorry, já jsem taky goofy!
[Propeller477]
(17.12.2015 21:55:11)
Peterson: ty vole, jako přeložils to hezky, akorát v tvém podání to pořád není vtipné, tak nevím, proč ten smajlík...
70CB750: aha, tak teď už je to vtipné, díky
[Propeller477]
(17.12.2015 21:53:18)
70CB750: nevíš, jestli to mělo napřed význam mešuge, nebo jméno toho psa?
[mais]
(17.12.2015 20:19:13)
Přesně, Goofy byl prvně ten pes a přeneseně to znamená mešuge.
[70CB750]
(17.12.2015 12:31:43)
Myšák Mickey stál před soudcem, čekajíc na verdikt ve svém rozvodovém řízení. "Myšáku Micky, nemůžu vás rozvést. Ač tvrdíš, že ona je blázen, soud shledal myšku Minnie mentálně způsobilou" vyřkl soudce. "Ale vaše ctihodnosti" řekl "neřekl jsem, že Minnie je blázen - i said she was fucking goofy - řekl jsem, že je kurevsky pitomá - i said she was fucking Goofy - řekl jsem, že šuká Goofyho (s Goofym). :-)
Goofy je ten pes s disneyovek
https://en.wikipedia.org/wiki/Goofy
[Peterson]
(17.12.2015 8:20:18)
70CB750: hm, tak taky naprosto nechápu, mohl bys to prosím vysvětlit?
[Propeller477]
(16.12.2015 20:38:01)
:-)
[jaw250]
(14.12.2015 20:11:02)
70CB750: ten je dobrej... :-D
[Peterson]
(14.12.2015 16:58:18)
Hádám, že je ring volný tak se příseru s oblíbeným a nepřeložitelným ftipem:
Mickey Mouse stood before the judge waiting for the verdict
on his divorce case.
"Mickey Mouse, I cannot grant you a divorce. Although you claim she
is crazy, the court has found Minnie Mouse to be mentally competent,"
proclaimed the judge.
"But your Honor," he said, "I didn't say Minnie was crazy. I said
she was fucking Goofy!"
[70CB750]
(14.12.2015 13:05:44)
Michale, to je jinej serial, IT crowd, u nas Ajtaci.
[Davy_]
(13.12.2015 10:40:14)
Já mám ruce od poluce!!!
[Kuba z Neve]
(13.12.2015 2:07:18)
Přiznám se, že jsem z toho viděl tak 5 minut, víc jsem nevydržel. Předpokládal jsem (asi chybně) že filmaři využili oblíbený chytlavý stereotyp nerd=IT=loser.
[Deadman]
(13.12.2015 1:57:17)
Deadman> Big Bang Theory nema s IT nic spolecnyho, to jsi trochu jinde ;)
Na tom serialu stala za koukani Peny kdyz mela este dlouhy vlasy. Ted uz je to o nicem. :)
[Davy_]
(12.12.2015 22:46:50)
Asi mam jiny smysl pro humra
[Kubas]
(12.12.2015 16:51:08)
Já to nechápu :D Co je na tom vtipného?
[Jer250]
(12.12.2015 13:42:28)
ale no ták, nedělejte tady z toho facebook nebo rouming
[krf]
(12.12.2015 12:20:09)
dejvV: onehdá (ve čtvrtek)jsme Tě s kámošem poslechli v pětilitrovým demižónku zbylo vlhký dno. Bylo to bílé a z Moravy. Včera jsem okoštoval červené :D
[Soptík]
(12.12.2015 11:16:25)
dejvV: Však taky odpoledne vyrážím s kámošem na Moravu do sklípku:-)
[Ota]
(12.12.2015 9:52:26)
Odhad ceny
[Krizoň IV.]
(8.12.2015 20:48:22)
Příspěvků:
20
, poslední:
10.12.2015 14:08:03
61739.
všechno ostatní
Zdravim,
za kolik byste odhadli ze se pri dnesnich silenych cenach da prodat original nadrz na califa s uchycenim na silenbloky ? Chrom extramizerny, plexi loga jawa nejsou, nadrz je nicmene bez jedineho bouchance a je vhodna k nachromovani. Fotku bohuzel u sebe nemam. Pro upresneni, chci prodat, cili me zajima maximalni realna cena za kolik se da strelit (:
KK
Přidat příspěvek
chlup: nejsou vsude, ted jsem se koukal do ceskeho katalogu ND 1972, a ani na nadrzi ani na ramu silenbloky nejsou. Zrejme to skutecne montovali jak kde, hlavne na export.
[Krizoň IV.]
(10.12.2015 14:08:03)
Krizoň a Kubas - Kaju se , sypu si popel na hlavu, na tom califu z r. 1972 ty silentbloky nakonec jsou, blbě jsem se díval.
[chlup]
(10.12.2015 13:19:07)
... ale je pravda ze dat z jedne strany nadrz bez silenbloku je cesta do pekel ... Coz ti prodejci co prodavaji nadrz bez silenbloku rozhodne neminuji, a zajimalo by me kolik z lidi co to od nich koupi a soupnou to na califa si to uvedomi ...
[Krizoň IV.]
(10.12.2015 11:40:05)
buchtic: ono to ma silenblok i vzadu, akorat ze vzadu je navareny drzak v ramu, a silenblok je v ramu a ne v nadrzi.
[Krizoň IV.]
(10.12.2015 11:28:31)
každopádně ten silentblok vpředu je první krok k tomu aby se uklepaly zadní držáky..
[buchtic]
(10.12.2015 11:12:45)
vsichni: OK uznavam ze existuji verze bez silenbloku. Nicmene je pravda ze dneska prakticky kazdy prodejce na netu vystavi nadrz na panelku s tim ze je na califa ... a nikdo nezmini ze ano, ale pouze na prvni verze, a 350 oil ma silenbloky mit.
[Krizoň IV.]
(10.12.2015 9:59:23)
Krizoň a Kubas - No nevím jestli první calify měly nebo neměly silentbloky, ale na těch co mám z r. 1970 a 1972 taky žádný silentbloky nejsou, ale jsou to tuzemské VB verze.
[chlup]
(10.12.2015 9:41:07)
Jo ale Krizoň hlavně řeší patinovku. Ta nádrž co má je fajn, nevyrezlá, nepobouchaná na novej chrom přímo ideální, ale on novej chrom nechce.
[Jirik]
(10.12.2015 9:00:53)
a 250 kalify taky nemaj silentbloky
[Kuba z Neve]
(9.12.2015 18:30:13)
Krizon---> tak jako u vseho i tohle ma vyjimku. Prvni kalif silentbloky nemel
[Kubas]
(9.12.2015 17:44:55)
[Kubas] > primo ve tvem odkazu maji zminku, ze pokud si doneses svou nadrz, sundaji ti 1500 z ceny.
[Sim]
(9.12.2015 17:13:02)
Ale náklady na výrobu těch držáků a navaření jsou ve srovnání s ostatními náklady na renovaci nádrže už vcelku zanedbatelná položka.
[Westfan634]
(9.12.2015 16:48:27)
Kubas: Tohle je nadrz na panelku. Nadrz na Califa ma vepredu drzaky na silenbloky. Kazdopadne souhlasim s tim ze se ty drzaky na silenbloky asi daji vyrobit a na beznou panelkovou nadrz navarit, nicmene je to dalsi naklad navic.
[Krizoň IV.]
(9.12.2015 16:30:58)
http://www.motospicka.cz/47-nadrz-jawa-panelka-hranata.html
tolik stojí po renovaci, najdi si kolik stojí to pokovení a máš cenu nádrže...
můj názor je tak 2 tisíce maximálně, raději bych ji nechal doma do rezervy, ceny dílů totiž stále stoupají a to co jsem nasyslil před lety už dnes neprodávám
[Kubas]
(9.12.2015 16:21:28)
malejmisa: Takhle to pocitat nemuzu, musim spocitat navyseni nakladu na patinovku, a az podle toho se rozhodnout.
westfan: no puvodne jsem uvazoval ze se ji zbavim, ale fakt je ze nez ji pustit do sveta za litr, tak si ji skutecne mozna radsi necham do budoucna, kdyby neco.
[Krizoň IV.]
(9.12.2015 11:01:19)
A nebylo by lepší si tu nádrž nechat, pokud není zevnitř rezatá, nebo děravá, časem ji hodit do chromu a laku a mít ji jako rezervní?
[Westfan634]
(9.12.2015 8:59:31)
a kolik seš ochotnej dát za tu s patinovým chromem?...podle toho si odvoď kolik za tu s tím hnusným přeci...
[malejmisa]
(9.12.2015 7:17:07)
Buchtic: ja ji prodat, protoze mam moznost koupit patinovou nadrz s chromem, a premejslim zda se mi vyplati vzit nadrz s puvodnim chromem a tuhle prodat (-:
[Krizoň IV.]
(8.12.2015 22:41:37)
no krizoni upřímě,když to nechceš ani ty tak to bude spíš do šrotu..
[buchtic]
(8.12.2015 22:35:16)
muj názor 1000, možná 1500,-
AUKRO .
16x
[monty]
(8.12.2015 21:04:02)
Sajda v kufru
[Krizoň IV.]
(15.9.2015 15:13:05)
Příspěvků:
11
, poslední:
16.9.2015 0:19:55
61297.
Informace
Rychly dotaz pro znalce - vejde se velorex 562 do felicie kombi do kufru ? Cekal bych ze ano, ale rad bych aby mi to nekdo potvrdil
Přidat příspěvek
Je treba sklopit sedacku spolujezdce jak bylo naznaceno pak se vesla vpohode ☺
[Krizoň IV.]
(16.9.2015 0:19:55)
do formana se vešly dvě 560 i spodvozkama v pohodě.
[buchtic]
(15.9.2015 21:15:29)
Komplet Velorexe 562 jsem vezl v Cliu z roku 95. Šířka byla OK, u mě byl problém s délkou. Ale demontáž předního sedadla (spolujezdce) to vyřešila. U Cobmi by jsi to měl mít OK.
[Majkee]
(15.9.2015 21:01:51)
Vezl jsem v ní Tůmu a v pohodě. Vejde se.
[ED250]
(15.9.2015 20:50:38)
Aha...
[maspe]
(15.9.2015 19:05:23)
Zavěsit zvenčí, néé? Dyk je to sajda.
[70CB750]
(15.9.2015 18:56:22)
vyhod zadní sedačky a máš to tam jak letiště a do ní to určitě nandáš
[Karlos559]
(15.9.2015 18:19:40)
Když posunu sedačku spolujezdce dopředu, je délka od hrany kufru přes 180 cm. To by Felicia měla mít taky, ne?
[Jiřík]
(15.9.2015 18:15:20)
tak ji hoď na střechu :)
[jawarmaniak]
(15.9.2015 18:04:07)
Supr, vecer to budu vedet s jistotou ... na sirku vpohode, ale trochu mi vrta hlavou delka.
[Krizoň IV.]
(15.9.2015 18:00:35)
Vleze se... když se vleze do normální Oktávky, která má stejně široký kufr:
http://gordis.rajce.idnes.cz/Dilna#DSC03230.jpg
[Jiřík]
(15.9.2015 17:56:05)
Mekkost mitasek
[Krizoň IV.]
(2.9.2015 21:22:40)
Příspěvků:
23
, poslední:
5.9.2015 2:17:29
61209.
Informace
Cau,
dneska jsem obouval nove 18" mitasky na califa, dopredu H04 3.25 a prijde mi ze je silene mekka, normalne jsem tu gumu obul rukou, vubec jsem nepotreboval montpaku ... je to normalni ? prijde mi ze kdyz ji pretahnu pres rafek rukou tak to muze klidne i vyskocit za jizdy ... nebo jsem paranoidni ? Metzelery ani Heidenau v zadnem pripade tak snadno nesly.
KK.
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Je fakt, že H04 jsem dal také rukama na ráfek, a už 3 roky drží. H03 na zadek už bez montpák nešla vůbec
[Michi]
(5.9.2015 2:17:29)
je pravda, že heidenau na travelu jsem obouval asi 4x, než si správně sedla do patky. Rozhodně měkká nebyla.
[maspe]
(4.9.2015 15:32:11)
[mais] > ... jo a cernomerem, jak je guma cerna :-D
Dokud nekdo nezjisti informaci, od jakyho data (resp. od jakyho kodu) jsou ty pneu z pouzitelne smesi, tezko to nekomu pomuze v situaci, kdy si pred koupi tu gumu nemuze ani prohlidnout, natoz omackat na tvrdost.
[Sim]
(4.9.2015 9:59:09)
mam e-08 předek i zadek na hsq a jsem teda z ni už 3 roky znechucenej, hlavně za mokra, asi skladová věc, dneska prej delají snad i dvousměsovky, tenhle beton co mam je fakt jak barum gotwaldov. obout nešla, mx duše a gumhaltr delaj své ale i tak to byl boj
[krf]
(3.9.2015 20:48:55)
Sim: podle výrobního kódu poznáš, jak jsou starý (takže potom potřebuješ vědět, kdy to změnili), Tvrdoměrem to, jak je guma tvrdá
[mais]
(3.9.2015 18:21:35)
[mais] > tak ja zastavam nazor, ze cim mekci, tim lepsi ... takze me laka to prubnout. Zatim jako optimalni pneu na kejvacky vnimam Heidenauky a pokud by se Mitasy v tomhle smyslu dlouhodobe drzely a fungovaly, nemam duvod se k nim zpatky nevratit.
Spis me napada, jak poznat ty novy mekouse od donedavna bezne lisovane tmy? Je tam oznaceni stejny, nebo se to nejak lisi, vi nekdo?
[Sim]
(3.9.2015 17:22:17)
Za tu dobu se stihnou 2 generálky motoru, než se H-03 podaří sjet na vzorek pod 1,6 mm:-) Mám jí na zadním kole 634 už roky, jen za tohle léto dovolená 5000 km a vydrží ještě dlouho.
[Jad]
(3.9.2015 15:37:35)
Jezdim ted H-03 a zivotnost na zadku bude kolem 7000km, to neni kdovico, ale porad lepsi jak metzelerka.
[mickael]
(3.9.2015 15:15:50)
Sim: jestli oni nechtějí ohřát pneumatiku v rychlosti kejvy..
[mais]
(3.9.2015 14:54:28)
Jestli nove Mitasy konecne zacali delat z neceho lepivejsiho, nez byla ta dosavadni lisovana tma, je jedine dobre. Na stranu druhou, pokud jsou mekci, nez Heidenau (= echt zvejkacky), je to neco, co mi prijde trochu divoky. Cekal bych, ze se dostanou nekam na prumer a ne na uplne druhy extrem.
[Sim]
(3.9.2015 14:40:25)
Nová Mitaska na Babettu je tiež mäkká že som ju obul rukou a zodral som ju za rok, 3000km. Je o dosť "lepivejšia" ako staré Barumky. Ale aspoň drží na ceste
[Milos634]
(3.9.2015 13:50:43)
Na Velorexu na předku jsem sjel funglový Mitasy za cca 2500 a něco km.
[Klouzek]
(3.9.2015 12:35:22)
mais: Tuhle fintu znám a obvykle s úspěchem používám, leč u těhle metzellerek nezabírala:-(
[Ota]
(3.9.2015 12:30:41)
Guma, která vydrží na motorce desetitisíce km tam nemá co dělat, vzhledem k silovým působením při dynamickém zatížení styčné plochy, je nutné, aby guma na motorce měla řádově lepší lepivost než na autě, tzn motoguma je citlivější na volbu provozní teploty (dle rychlostního indexu), správné hustění a prakticky denní kontrola tlaku, samozřejmě směs motogumy musí být z výrazně měkčí směsi, aby byla požadovaná lepivost a provozní teplota dosažena
Ota: na to je finta fň zašlapávat patama, montpáky pro jistotu do ruky
nebrat.
[mais]
(3.9.2015 12:01:07)
Mám na kývačce mitasky a na zadku mám najeto cca 7000 Km a na předku (ta je starší) mám najeto pře 10 tis. a gumy toho ještě něco zvládnou! Nesmí být podhuštěné a nebo nesmí být motorka přetížená, pak gumy vydrží hodně a dobře drží! Zadek foukám na 3 a předek na 2,5!
[Uďa]
(3.9.2015 10:12:35)
Vomi: možná to bude tím, že některé Mitasky se na Balkáně i vyrábějí (nevím, zda i motocyklové) viz
http://www.pne
urevue.cz/aktu
ality/prumysl/
mitas-bude-v-s
rbske-rume-dal
e-investovat.h
tml
.
[z477]
(3.9.2015 10:12:17)
Hlade: Letos jsem obouval dvě Metzellerky Me-22 a i s montpákama jsem se pořádně zapotil. Až jsem měl strach, abych neprocvaknul duši. Mydlit jsem mohl ráfek, jak jsem chtěl:-) Ale pokud si tak vzpomínám, je fakt, že ostatní gumy šly obouvat podstatně líp.
[Ota]
(3.9.2015 10:09:46)
Většinu novejch gum obouvám bez monťáků, stačí drobek mejdla.
[Hlade]
(3.9.2015 10:00:38)
Tak schválně kolik ti ta guma najede. Kamarád loni obul novou mitasku H01 na péráka a za naší cestu po balkáně (cca 5000km) jí celou sjel. Asi je dělají nějaké měkčí
[Vomi]
(3.9.2015 9:48:28)
Pokud ti neprasklo to výstužný ocelový lanko, co je zalitý po obvodu pneumatiky, tak by to mělo bejt OK.
[Ota]
(3.9.2015 8:06:34)
Vnitrni pruziny na malou kyvacku
[Krizoň IV.]
(21.8.2015 10:16:15)
Příspěvků:
1
, poslední:
7.9.2015 19:13:55
61134.
Informace
Zdravim,
vedel by nekdo presne rozmery vnitrnich pruzin do prednich teleskopu prvniho typu na malou kyvacku (175/356, rok 1956)? Delka pruziny, tloustka dratu, pocet zavitu ? Pripadne da se nekde koupit uz hotova replika ?
Dik,
Krizon
edit: nevedel by nekdo alespon tloustku dratu na malou kyvacku ? Jednu pruzinu jsem sehnal jako vzorek, celkovou delku a pocet zavitu okopiruju, ale netusim zda patri na velkou nebo malou kyvacku.
Přidat příspěvek
První provedení používá stejnou pružinu u velké i u malé kývačky.
[jawarmaniak]
(7.9.2015 19:13:55)
Rozperky liteho kola na 640
[Krizoň IV.]
(14.8.2015 10:09:40)
Příspěvků:
2
, poslední:
14.8.2015 11:20:33
61085.
Informace
Zdravim,
vedel by nekdo zda jsou rozperky predniho liteho kola bernardi na J640 stejne siroke jako na dratene kolo ? Kolegovi drhne predni kolo, celkem dost, tak resime cim to muze byt ...
Přidat příspěvek
Supr, diky za potvrzeni, tvoje album s rozperkama samozrejme znam, ale nebyl jsem si jisty zda je to na litaky stejny. Sundame to, zmerime, a uvidime.
[Krizoň IV.]
(14.8.2015 11:20:33)
Liší se krajní rozpěrky/rozpěrka jen u předního kola s kotoučem/bubnem. Ať dráťák nebo liťák je jedno, je to stejný. Rozměry těch bočních rozpěrek (pro koutouč) jsou tady v albu
http://marlboro350.rajce.idnes.cz/Predni_kolo/
[Marlboro]
(14.8.2015 11:18:41)
Novější
Starší
1
2