SQL spojení: 1 (22), 0,062 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 9.5.2024 0:36:52
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
2
3
spojka
[lol]
(27.6.2007 20:08:16)
Příspěvků:
11
, poslední:
28.6.2007 11:23:51
15244.
všechno ostatní
nazdar!
nedavno sem menil lamely na spojce u fichtla J20 a dneska sem dostal ten stelovaci sroub uplne na konec a mozu ju uz vic stelovat. nevite cim to muže být? díky
Přidat příspěvek
a nemáš tam dvě krátké tyčky?
[maspe]
(28.6.2007 11:23:51)
Tak máš asi opotřebovaný lamely. Sice píšeš, že jsi je nedávno měnil, ale nepíšeš, jsestli za nový nebo nějaký, co jsi někde našel. Taky kdybys jezdil s prokluzující spojkou, tak by se lamely rychle opotřebovaly.
[Ota]
(28.6.2007 9:13:48)
kos je dotazenej primar je novej olej sem taky vymenil
[lol]
(28.6.2007 7:09:11)
A nepovolovals treba pri te vymene i kos? Ze bys ho nezajistil a on se povolil? Obcas se stava...
[crowack]
(28.6.2007 0:18:24)
Dotahovat. Měl sem teď stejnej problém a vyřešilo se to asi 4tou spojkovou tyčkou (měl sem postupně 4 nový páry tyček a z těch 8mi se vybrala jedna dvojce)
[stráťa]
(27.6.2007 22:20:17)
vsechno je na doraz. jen takova kontrolni otazka kdyz spojka prastane vypinat ma se ten sroub utahovat nebo povolavat
[lol]
(27.6.2007 21:07:14)
a co štelovák? na páčce ten je taky nadoraz?
[Mgy]
(27.6.2007 21:05:23)
ja tam mam 5-tku ale ta tycka se mi zda nejaká krátká
[lol]
(27.6.2007 20:49:27)
kulička je jenom mezi tyčkama
spíš by to mohlo bejt tim že si dal kuličku moc malou, má tam bejt 5-ka
[Mgy]
(27.6.2007 20:42:02)
a neni kulička jen medti tyčkama?
[lol]
(27.6.2007 20:39:01)
nechybí ti mezi šroubkem a tyčkou kulička?
[Muf]
(27.6.2007 20:25:06)
krk rizení
[lol]
(5.6.2007 9:39:36)
Příspěvků:
1
, poslední:
5.6.2007 11:31:22
14548.
všechno ostatní
nazdar jsou kuličky v krku rizení na fichtla jen horeu tí matice nebo i dole jak se to dotíka? dik za rady
Přidat příspěvek
v horní i spodní části..
[Jefo634]
(5.6.2007 11:31:22)
mimo misu Trabant
[lol]
(1.6.2007 15:40:43)
Příspěvků:
1
, poslední:
1.6.2007 17:00:48
14433.
všechno ostatní
nazdar potrebuju poradit s Trabantem nejprv mi tekl benzín z plovákový komory to sem uz odstranil ale ted mi neudrzi volnobeh jak se dda noha s plynu tak chcípne
predem dik za rady
Přidat příspěvek
musí tem bejt štelovák na doraz plynu,ale musí tam taky bejt volnoběžná tryska a nějakej čimpák na šteování volnoběhu
[Mates]
(1.6.2007 17:00:48)
retaz
[lol]
(27.5.2007 11:01:21)
Příspěvků:
3
, poslední:
28.5.2007 8:56:04
14257.
všechno ostatní
zdravim. Jak se meri rozmer retezu?
dik za pomoc
Přidat příspěvek
retez 428 (vetsina Jaw) ma roztec cepu 1/2" (12.7mm) a sirku mezi plechy 5/16" (7.9mm). Retez 420 ma roztec cepu taky 1/2" ale sirku mezi plechy 1/4" (6.35mm).
[Deadman]
(28.5.2007 8:56:04)
www.volny.cz/agroc.ro/agroctab2.gif
Lepší než špekulace...
[Venca_n]
(27.5.2007 11:16:59)
Na jaký stroj? Kupodivu ma bebata jiny retez nez 250...
[Jenik]
(27.5.2007 11:13:35)
výfuk
[lol]
(24.5.2007 20:22:44)
Příspěvků:
9
, poslední:
6.12.2010 18:14:11
14203.
všechno ostatní
zdar nevim si rady cim mam utesnit spoj koleno výfuk u fichtla azbezpovou snuru mi to vyfoukne a tmel tam nedrží tak prosím poradte dik
Přidat příspěvek
ahoj potrebuju zatesnit mensi dirky ve svodech mezi svodama a brylemy...kupuju tmel ktery pri zahrati tvrdne...nevite nekdo o necem lepsi?diky
[SOPTIK]
(6.12.2010 18:14:11)
Nej je azbestová šňůra napatlaná červeným silikonem, jednoduché trvanlivé a účinné.
[Michal5]
(26.5.2007 23:31:36)
Nejlíp plechovej kroužek se zalemovanejma krajema kolem spoje tak aby to drželo tu azbestovou šňůru, stáhnout šroubama a zapatlat silikonem. Je to pracný ale spolehlivý.
[Hlade]
(25.5.2007 11:38:53)
stahovaci krouzek, azbestova snura tam nejak nacpana a hodne stesti:))
dyz ti to fouka u pincka.... co nadelas, ono to pojede stejne:)
[Kenny]
(25.5.2007 10:11:24)
hm,to bude tím že to tam dost pruží a jak to teplem vytvrdne tak se to vydrolí, tak sorry no drobné díry na tlmičích výfuku s tím jdou hezky
[helmut]
(24.5.2007 21:27:19)
je pjekné ze je delá ale to se mi odtad vyklepalo
[lol]
(24.5.2007 21:17:19)
fa Bosal dělá červený tmel určený na tmelení děr ve výfuku,osobně vyzkoušeno na autech.
[helmut]
(24.5.2007 20:55:46)
taky to ted resim, asi to udelam tak, ze tam dam trochu toho azbestu a ten tam zaspuntuju ze tam natlucu kladivem kousky plechu... taky me to stve ze je to slyset na likoetr ten muj oř:)
[Venoušek]
(24.5.2007 20:54:36)
nastřihnout a přetáhnout na fest nejakym plechem alá páska + červený seilikonový hermetik
[krf]
(24.5.2007 20:44:32)
seminarka
[lol]
(17.5.2007 18:17:03)
Příspěvků:
13
, poslední:
18.5.2007 11:40:36
13974.
všechno ostatní
zaravim potrebuju pomoc. mam psat seminarku vynalezu zapalovyní motocyklú a nevim kde vzýt informece. predem diky
Přidat příspěvek
technická univerzita v liberci skripta online, potom knížka automechanik (najdeš v každý technický knihovně), můžeš použít třeba i Dočkala tady jako příklad používanýho způsobu zapalování, no mám takovej pocit, že dost patentů na zapalování měl Robert Bosch, takže ho zadej do googlu a hledej šmudlo :o)
[mais]
(18.5.2007 11:40:36)
Ota: to je fakt, ale aspoň něco ne? ;-)Jo a "vzýt" a "motocyklú" to opraví, a snaha se cení, ne? :-D
[damake]
(18.5.2007 11:28:46)
Ota: to máš určitě pravdu. Např. shodu přísudku s podmětem ti Word rozhodně nepohlídá, např. "ženy šli nakoupit" atd... :-)))
[Peterson]
(18.5.2007 11:21:30)
knížka "Jak se dostaly koně pod kapotu," autora si nepamatuji,ti taky může pomoci.
[čz455]
(18.5.2007 8:40:52)
Damake: Kontrola pravopisu ve wordu opravdu nestačí. Jednak ti označuje za chyby i nějaká neobvyklejší slova, která jsou ale zcela v pořádku, naopak spoustu chyb vůbec nerozezná, o čárkách v souvětích nemluvě. Podle mě je tak dobrá jen na odstranění občasných překlepů.
[Ota]
(18.5.2007 8:35:44)
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=384
[Láďa Fajrák]
(17.5.2007 22:32:43)
doporučená literatura: Adolf Branald - Dědeček automobil:)
[jirka45X]
(17.5.2007 22:04:38)
Nádhernej vyčerpávající článek je v časopisu Motor Journal číslo 6 z roku 2002. Název: Zažehněte svíce.
[Ruda]
(17.5.2007 20:05:49)
J&Z&R: ja taky, nechavam to kontrolovat dodatecne ;-)
[damake]
(17.5.2007 19:55:03)
damake: vidíš, ta mně nenapadla :-) to bude asi tím, že ji mám záměrně vypnutou. V tom případě se lolovi omlouvám.
[J&Z&R]
(17.5.2007 19:41:35)
J&Z&R: většinou stačí kontrola pravopisu ve wordu :-P :-D
[damake]
(17.5.2007 18:57:14)
tohle by se ti mohlo hodit...
http://www.faa
nn.net/page.ph
p?menu=teorie&
promena=clanek
&id=21
[Mike 175]
(17.5.2007 18:39:42)
zkus kolegu googla :-)
a ještě něco: než ji odevzdáš, tak si ji nech někým zredigovat, asi bys se "vzýt" či "motocyklú" neuspěl :-D
[J&Z&R]
(17.5.2007 18:24:39)
karb
[lol]
(13.5.2007 19:09:05)
Příspěvků:
7
, poslední:
14.5.2007 14:59:42
13839.
všechno ostatní
zdar. potrebuju poradit koupil sem moto JAWA CZ 150 typ 352 a neni tam karb a nevim ktrerym ho nahradit. Diky za pomoc
Přidat příspěvek
jeden karb se mi vali doma... chces? :)
[Ondra Č215]
(14.5.2007 14:59:42)
jo, jí už to taky mám, ale přišel jsem na to zkoušením. v origo manuálu to fakt nejni...
[jirka45X]
(14.5.2007 11:43:28)
jirka45X:
http://www.sweb.cz/kyvkniha/tp-1-07.htm
http://www.sweb.cz/kyvkniha/
vice na
http://mujweb.atlas.cz/www/mcb.cz/literat.html
[Paťa]
(14.5.2007 11:13:26)
no v manuálu bohužel nastavení nejni, je tam napsáno, že karb je nastaven z továrny a že toto nastavení je nemá měnit (alespoň teda u 150 C).
[jirka45X]
(14.5.2007 6:53:39)
podivej se do manualu... tam je to i s otryskovanim a nastavenim
[Paťa]
(13.5.2007 22:46:33)
a hlavní tryska by měla být 80 nebo 85. 125 měly 75.
[jirka45X]
(13.5.2007 21:59:36)
Bud z Jawa-ČZ 150/352 nebo Jawa-ČZ 125/351 nebo ČZ 125C/150C karburator by mel mit difuzer 18mm
[Theor]
(13.5.2007 21:33:28)
policie
[lol]
(25.4.2007 15:59:12)
Příspěvků:
15
, poslední:
26.4.2007 9:01:13
13277.
všechno ostatní
zdar. jak sem ted jel domu tak mne zastavili policajti dal sem im papiri obesel si moto a zacal si neco psat do bloku ale pokutu mi nedal. tka nevim co to bylo prominte mi ten blbej dotaz ale to byla moje prvni kontrola a jeste sem ve skusebni dobe. a jeste musí být u motorky i rexlexní vesta? dik moc
Přidat příspěvek
Jelikož jsem teď dělal referenčky, tak k tý vestě nám bylo sděleno následující : je povinná u vozidel nad 3,5t a u referenčních vozidel (služebních). Pokud ji nemáte, nemusíte za ni policistovi pokutu platit - hlásí ale vše na referát BOZP a pak je ta finanční "odměna" nečekaně větší.
[Pecold]
(26.4.2007 9:01:13)
lol: takze k tvemu dotazu: Policista zapisoval do tzv. Kontrolniho blocku skutecnost, ze te kontroloval, zaznam o kontrole. Uvedl tam misto, cas, typ vozidla a dalsi udaje o kontrole. Pro tebe to nic neznamena. O kazdem ukonu policisty by mel byt nejaky dokument, uredni zaznam...ten kontrolni blok ho nahrazuje. Znova opakuju, nic to pro tebe neznamena.
Jo a vestu mit nemusis.
[fvp]
(25.4.2007 22:07:30)
Jujing: Co udelas kdyz pojedes po dalnici a najednou se ti zacne valit kour z motoru, zastavis a pockas v aute na zluty andely doufajic ze to do ty doby nevzplane a je to jenom neco lehce se taviciho? :-)
[HejtmaMa]
(25.4.2007 22:06:33)
Jujing: no je to tak,že povinnou součástí je,ty ji na sobě musíš mít,když z auta vylezeš,ale cajti ti ji nemají právo kontrolovat...takže když tě chytí cajti,jak spravuješ firemáka bez vesty,pokud nevylezeš,seš ok..teda pokud zase se na tebe nevztahuje povinost označit překážku-tak tě zase mají.....tj při preventivní prohlídce si z toho venku :-)
[jaw250]
(25.4.2007 21:18:38)
POkud si dopře pamatuju tak ani u služebních aut povinná není stačí policajtům říct že v případě poruchy ty nevylezeš z auta a zavoláš žlutýho anděla ta vesta tam je vpostatě kvůli zákoníku práce a jeho bezpečnosti
[Jujing]
(25.4.2007 20:59:54)
krf: to teda je :-)
[Paťa]
(25.4.2007 20:42:23)
jzr, paťa... tak to je dobře
[krf]
(25.4.2007 19:01:37)
J&Z&R: supr, takze mam pravdu :-)
[Paťa]
(25.4.2007 17:09:29)
Vesta je povinná u všech vozidel nad 3500kg a do 3500kg služebních. U všech ostatních je jen doporučeno. Zatím. Čekám, kdy bude vesta povinná i na koloběžce...
[J&Z&R]
(25.4.2007 16:59:33)
Já si myslím, že od nového silničního zákona je reflexní vesta povinná i u "soukromých" aut...
[Ondra ČZ175/487]
(25.4.2007 16:52:56)
reflexni vestu mit nemusis, i kdyz v ni nekteri motorkari jezdi, jenom v autoskole se v ni jezdi a nakladaci a sluzebni auta ji musi vozit s sebou.
[Mike 175]
(25.4.2007 16:31:34)
Krf: myslim ze uz patri do povinne vybavy vsech aut
[Firerider]
(25.4.2007 16:31:20)
Firerider: pokud vim, tak ji musis mit, jenom kdyz jezdis po dalnici?
[Paťa]
(25.4.2007 16:29:49)
KRF: uz u vsech aut
[Firerider]
(25.4.2007 16:19:57)
no, musi přece pak do hlaseni napsat co dělal... težko mu šéf vezme hlášení "kontroloval jsem fichtla"... reflexni vesta snad jen u podnikových aut
[krf]
(25.4.2007 16:09:03)
kroužky
[lol]
(24.4.2007 12:55:23)
Příspěvků:
6
, poslední:
24.4.2007 20:04:26
13242.
všechno ostatní
zdar jakou vuly maji mít písní kroužky a jak se to mera na fichtla.
predem dik
Přidat příspěvek
JAWA-ceZetak:
Nojo, ale on se ptá na hodnotu vůle a způsob jejího měření.
Nikoli že jde koupit kroužky.
[Venca_n]
(24.4.2007 20:04:26)
Poli: jak to myslíš? vždyť když je kupuješ přímo z válcem tak jsou Ok., nebo ne?
[JAWA-ceZetak]
(24.4.2007 19:52:12)
JAWA-ceZetak: normálně bývám klidnej, ale tvoje odpovědi nejen mě pořádně vytáčí. Už se nad sebou zamysli! Minimálně půlka tvých příspěvků nemá s radou nic společného.
[Poli]
(24.4.2007 19:25:43)
tak to ti nepovim, ale nejlepší je když kupuješ kroužky tak si sebou vzít ten válec a koupíš je akorát:-)
[JAWA-ceZetak]
(24.4.2007 18:59:56)
...měří se listovýma měrkama.
[Hagal350]
(24.4.2007 16:57:54)
0,3-0,8 měří se to cca 15mm od horní hrany válce .sundá se kroužek dá se do válce,zatlačí se tam pístem(kvli tomu aby byl rovně v díře)a pak se měří mezera mezi zámkama kroužku
[Mates]
(24.4.2007 15:14:20)
pozvanka na slovenskou stranu Moravy
[lol]
(19.4.2007 17:30:50)
Příspěvků:
1
, poslední:
15.5.2007 7:56:43
13106.
Veteráni
Pozvaní aneb co se unas deje tymto chci pozvat vsechny k tery se muzou zucastnit k nám na Slovensko více na
www.petrovaves.sk/veteran/index.html
Přidat příspěvek
Už proběhlo - posílám nahoru...
[Šimon]
(15.5.2007 7:56:43)
nakoupil sem
[lol]
(13.4.2007 19:19:52)
Příspěvků:
32
, poslední:
16.4.2007 15:32:37
12883.
všechno ostatní
Nazdar. Dnes sem si chtel koupit nejakej olej a omylem sem koupil Castrol 2T Garden tak nevim co sním ci to vlastne muzu dat i do moto ci nebude moc vadit
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
lol: a kde jsi ho koupil ?
[dejvV]
(16.4.2007 15:32:37)
Olej do pily naprosto bez problémů, jezdil jsem Husqvarnu, když pak začali prodávat Stihl tak jedu Stihl. Jediný rozdíl je, že jeden je červený a druhý zelený. Používám ho proto, že za 130 kč lepší olej neseženu a dávat 220 za plnou syntetiku je zbytečná investice navíc.
[Michal5]
(15.4.2007 11:50:21)
135 Kč
[lol]
(14.4.2007 19:54:20)
auuu-asi si to nepochopil...do pily a sekacky leju original husqarna zelenej olej-tam je napsano "urceno pro vysokootackove stroje"-u toho beru ze to je specoialne vyrabenej olej s blizssi specifikaci pro urcity motory, ale stejne by to na to jelo-vzdyt si vem ze s pilou furt nejedes na plnej-treba dyz odvetvuju strom tak pila jde vic na volnobeh jak na plnej kotel..a umaze to, tak co tady furt resite..a ten castrol nema stejne takovoudle blissi specifiakci ohedne otacek,takze bych ho tam bez obav lil
[jura]
(14.4.2007 14:39:20)
odpovím na otázku: klidně to tam nalej, na garden 2t jsem jezdil rok a nic se nestalo a žádný zvláštní věci se taky neděli
[jacktor]
(14.4.2007 14:36:26)
jura: chtěl bych vydět toho výrobce co by to na tu pixili nenapsal todle tam má napsaný i M2t :)
[auuu]
(14.4.2007 11:49:24)
"Olej pro dvoudobe motory s oddelenym ci smisenym mazanim s vynikajicimi mazacimi schopnostmi"..tAK neak to je na obalu..nic o otackach..takze chlapi ty vase famy o vhodnosti ci nevhodnosti tam ci onam si nechte...na tenhle volej jezdim uz patej rok-90-ka,fichtl,simal a nic se nezadrelo..a jak rikate ze to na nej huli jak svina je taky picovina, protoze dyz to dobre naredis (davam 1:50) tak to kouri jenom jemnounce, jo a ze by mogul tsf byla naka qualita...se rict neda (co sem teda slysel a videl...)
[jura]
(14.4.2007 11:42:27)
super olej, bez problému, celou jednu sezonu na ní jezdil Tramp a úplně v pohodě a má oilmaster...
Jinak za kolik jsi ho koupil?
[dejvV]
(14.4.2007 9:00:37)
sodruzi, mysim,ze dotaz znel,jestli ho muze nalit do motorky,ne jestli ma nebo nema smysl jej kupovat neustale a porad (cili do nekonecna :D ) proste se pta,jestli neco nezkurvi.VSICHNI tady vime,ze nezkurvi NIC, jen par lidi musi mlet tu svou olejackou :) jezdil sem v 90ce na olej Stihl,ano byl to olej do mot. pil....a co se stalo 90ce? uplny hovno :) najel sem po vybrusu cca 40km vopatrne a sup s ni do lesa projet drahu :) jezdi dodnes,bez sebemensich problemu....
jaw250- i am with you :)
[mr.BSE]
(14.4.2007 0:42:33)
A schovej už to kladivo na čarodejnice, o tom, že vysokootáčkovej olej ti v nízkejch přestane mazat jsem neřekl,maximálně je tak možný, že nebude hořet a soplit z vejfuků nebo zůstávat dole v klice, prosím čti to pořádně, buď se špatně vyjadřuju, nebo to špatně chápeš, hlavní myšlenka, kterou sem chtěl říct byla v tom, že absolutně nemá cenu do těchhle strojů lít supermoderní oleje. S olejema do pil nemám špatný zkušenosti jenom v tom, že bych na to zadřel, ale celkově mi začalo v motoru zvonit, peklo se to atd...konkrétně třeba červenej stihl, nebo onen garden 2T... myslel jsem, že tady jde o sdílení zkušeností, čtenář si projde různý názory,a z těch si vybere ten, kterej se mu zdá nejrozumnější ne?
[crowack]
(14.4.2007 0:19:57)
to "jezdí na vyjetý olej" není můj kámoš, akorát jsem to vytrh tady odněkud z diskuze...
[crowack]
(14.4.2007 0:05:10)
A k těm "pomaloběžnejm" olejům: asi jsem se nepřesně vyjádřil, myslel jsem tím např toto:
http://www.route9.cz/Silkolene_kl.html
[crowack]
(14.4.2007 0:04:27)
:-) tu snad jde o olejový film,který se nesmí přerušit-např ono slavné m2t při vysokých otáčkách --dojde k přetržení olej, filmu a čau....problém je v tom,že si spousta lidí (nevím proč) myslí,že olej do vysokotočivých motorů přetrhne film v nízkých otáčkách nebo že hůř maže a podobné pohádky...jak sám píšeš,tvůj kámoš jezdí na vyjetý olej a nic se nestane,ale s olejem do pil se to zadře--lol logika=0....krom toho,kdyby sis to přečet pořádně,tak sem psal,že naše pila používá stejný olej jako moje motorky a obě fungujou a obě bez problémů....já tě nepřesvědčuju,je mi jasné,že si budeš furt mlít tu svoji,ale já taky :-)
[jaw250]
(13.4.2007 23:56:31)
ale ale, klid, o pátým kvaltu tady nepadlo ani slovo, jestli se něco stane nebo se nestane, toť otázka, kamarád jezdí na vyjetej olej a nic nestalo... Aspoň vidíš, že tyhle motory sou schopný toho hodně skousnout a lejt do nich hyperoleje pro superotáčky nemá absolutně žádnej smysl. Taky sem chtěl říct jenom to že ve 4000otáčkách má ten olej jinačí podmínky než v 8000, proto se chová jinak, tudíž i maže jinak. Oleje do pil nemám rád, protože já osobně s nima nemám dobrý zkušenosti, pokud je naleju do něčeho jinýho než do pily. Neberu nikomu jeho názor, ten ať si udělá každej sám.
[crowack]
(13.4.2007 23:36:19)
crowack: mícháš tu 2t motor se 4t škodárnou do kupy,to co si napsal,je pěkná pohádka,nic víc,nic míň.Naše motorová pila má doporučený olej,který má stejnou specifikaci jako můj olej,který liju do motorek...a hádej co se stalo? NIC,a co myslíš,na co jezdil majitel a další asi 3 před ním-na m2t a myslíš,že sem dekarbonoval? ne... a co s etalo? ano-výborně,uhádls-NIC se nestalo,jenom to ze startu víc hulilo :-) oleje pro "pomaloběžné" a "rychloběžné" jsou beztak výmyslem odborníků z hospod-jako zablokovaný 5q, jawy někde v hoře,co má ministerstvo vnitra podobné koniny :-P
[jaw250]
(13.4.2007 23:22:19)
...a kdyby ten motor byl čistej, tak ti to ten olej bude chlastat, kvůli moc velkejm vůlím, pokud ten motor bude po go, tak ho nezajedeš, nebo budeš zajíždět abnormálně dlouhou dobu...tak by to (kromě toho žraní oleje) dopadlo i u dvoutaktu...tyhle stroje syntetiku nejsou schopný využít, to bys mohl jezdit rovnou na ricín, ten maže nejlíp...
[crowack]
(13.4.2007 23:00:59)
crowack: pokud do škodovky po 20ti letech naleješ plnou syntetiku tak odejde ale proto že se uvolní všechen ten letitej karbon ne proto že je to moc dobrej olej.....
[Garfield]
(13.4.2007 22:54:12)
[jaw250]:Když má olej mazat v 8mi tisících, tak sou na něj kladený úplně jiný teplotní a chemický nároky než na olej, co je dělanej na nižsí otáčky...si všimni, že do starejch veteránů se leje speciální olej pro pomaloběžný motory (teda leje je tam ten, kdo si toho vetoše hýčká...)Krom toho je rozdíl, když má olej mazat tvoji litinovou vložku nebo nikasilovej válec nejakýho uječenýho mita. O tom jestli sou tím olejem mazaný i ložiska kliky už ani nemluvím...Ono když do škodovky naliješ FullSyn, tak se ti taky za nejakej čas ten motor rozsype...chlapi nevěřte na nějaký zázračný opičí kapky...
[Mike 175]: Tak to leda že tam má vyjetej převoďák; zadře nebo vymlaská o něco pozdějš, no, jestli chce experimentovat, tak mu vzkaž ať zkusí hydraulickej olej, ten je prej nejlepší;)
[crowack]
(13.4.2007 22:48:42)
krf: 2takta mám taky takže smolík pacholík :-)
[Garfield]
(13.4.2007 22:06:51)
krf-já nevím,já sem vyučený kuchař :-D ale prostě mi jenom přišlo divné,že když ten olej umaže 8tis + toček,tak se tady vedly diskuze,že jawu ,která točí kolem 5-5,5ti (nepočítám ty steroidama nabušené mrdky od milanka a havlise :-) to prostě neumaže :-) to že se ti separoval olej po čase od benzínu bylo podle mě z jiných příčin,než tím,že byl určen do motorvých pil ;-)
[jaw250]
(13.4.2007 21:48:52)
nejede za tepla
[lol]
(9.4.2007 18:54:43)
Příspěvků:
7
, poslední:
9.4.2007 23:05:52
12742.
všechno ostatní
zdar. potrebuju poradit fichtl mi naskocí na první kopnutí pak chvíli jede a pak když to nedrzim na plyne tak to chcípne . z mi to delalo sem to udelal akurát si nemoho spomenout .tak prosím poradte
Přidat příspěvek
mě nejede za studena :-))))
[maspe]
(9.4.2007 23:05:52)
No, mě přesně tohle taky pio dělal, když jsem měl svíčku N14, jakmile jsem dal N15, tak běhal v pohodě:-)
[cPetan]
(9.4.2007 20:23:28)
Teda jak sem dotaz pochopil, tak ti to za tepla nedrží volnoběh jo? Z boku na karbecu je šroubek pod pružinkou, o pár otáček dotáhnout. Nebo vyčistit volnoběžnou trysku (to sou ty dva šroubky okolo - volnoběžná je menší). Kdyby ti to nejelo za tepla vůbec, tak by to pravděpodobně bylo indučkou.
[crowack]
(9.4.2007 20:07:27)
JAWA-ceZetak: tos mu teda hodne poradil...
lol: nepretejka ti treba karbec? pokud ti to bez plynu ztezka bezi, mohlo by to byt tim. koukni do plovakovky jestli neni zasrana a jak dovira jehla na plovaku, jestli tam treba neni nakej bordel.
[Mike 175]
(9.4.2007 19:27:26)
Moc bohatá směs? Zkontrolovat karbec.
[Ondra ČZ175/487]
(9.4.2007 19:25:28)
no mne se na to prave ptal jeden pán tak nadtm rozmýšlam a rikam si optam se vas
[lol]
(9.4.2007 19:21:59)
lole takhle ti nikdo neporadí to bysme mosely vidět nejlepší by bylo zebrat to k někomu kdo tomu rozumí a sním se na to kuknout:)
[JAWA-ceZetak]
(9.4.2007 19:17:21)
pionýr
[lol]
(5.4.2007 20:17:38)
Příspěvků:
14
, poslední:
7.4.2007 23:33:08
12613.
všechno ostatní
zdar. Už si nevim radi stale mi to ve vyších točkách trhá sem vyčstil celou palivovou soustavu nová svíčka N15C kondenzátor kladivka na 0.4mm predstih 1.3mm uz fakt nevim
Přidat příspěvek
Predstih ma byt 1,5-1,8mm!!! Alebo dokonca 1,6-1,9mm (rozne prirucky pisu tieto rozne udaje...)
[jawa23]
(7.4.2007 23:33:08)
ve víčku plůovákové komory je takový mosazný šroubek, kterým teče benzín, vyčistiho a jestli to nepomůže tak rozpul motor a dej tam nové těsnění(mezi bloky)silokonové je takový červený do 300 stupnů a mělo by to jet...
[JAWA-ceZetak]
(6.4.2007 19:59:27)
ja teda na fictru nemam zadne vicko-jede to, jen pri prudcim pridani plynu to duni, kontakty na kladivkach mam krivy paragraf, vsecko jede jak ma:) teda jelo by kdybych nemel zohly predni tlumice...
[Venoušek]
(6.4.2007 15:42:52)
hele takhle ja sem koupil mustafa od jednoho experta ktery všude místo papírovýho těsneni narval silikon. nakej šedej.. tfuj ta sračka byla všude možně.. předstih byl ok,kondík Tesla a taky to furt sekalo,trhalo,dusilo se to.. ja sem už nevědel co s tím až sem nakonec překontroloval karbik a dal tam papírovy těsneni jak ma bejt(až po pulhodince mordovani se starym silikonem!) a Ok.. a jinak co se tíče těch kondíku PSL tak ja sem během 3 dnu kupoval asi 3-4 a furt po naky době K.O našel sem někde doma ve starým vercajchu po tátovy par Teslackejch napajel na ně očka namontoval kopnul a jezdil furt až sem to prodal..ty teslacky používam i dneska a furt to jede..
[Jefo559]
(5.4.2007 22:13:56)
A ty kladivka sedí na sobě rovně? Já když sem je dával nový, sem je musel trochu natvarovat aby seděly po celé ploše, jinak to tarokovalo a nechtelo to chytat...jinak to dobře sešteluj a pak postupuj jiskra - benzín a měň a zkoušej...eventuelne muzes jeste zkusit seridit vysku hladiny v karbu, i kdyz jednodussi je pucit si od nekoho sichr dobry vicko, nez se na to sahne...
[crowack]
(5.4.2007 21:31:07)
Slander: ale ja ho tam teda dávat nebudu na tom stroji je všechno oreginal jeste se nic nemnenilo kromne lanka zadní brzdy
[lol]
(5.4.2007 21:13:43)
Problém s kondenzátorem vyřeší tyristorové zapalování. Tam není třeba.
[Slander]
(5.4.2007 21:07:26)
J20, 21 - tam musí bejt ve víku díra.
Ve spodní části je ta "J" trubka - zkontroluj, jestli její konec uvnitř filtru není zakryt tím spodním dílem, na který se nasazuje filtrační vložka.
-----
Další problém může být dodávka paliva - třeba i zasviněný sítko v kohoutku, pokud jedeš na rezervu, nebo nečistota uvnitř.
-----
Hladina v plovákovce - další věc...
[Venca_n]
(5.4.2007 20:50:26)
Jestli máš kondenzátor PSL tak ho okamžitě vyhoď. mě odešli za sezónu na fichtlovi 2. Prej se tam vybracema uvnitř vyklepe kontakt nebo co. Teť tam mám starej kondenzátor TESLA a je to bez jediného problému. Myslím že se dá sehnat i novej, ale nejsem si jistej.
[Shark 350/640]
(5.4.2007 20:44:55)
jo je to 20-tka
[lol]
(5.4.2007 20:41:07)
kondik si nepamatuju jedna dira je po levim boku a jednou dirou tam vede ta trubka
[lol]
(5.4.2007 20:40:54)
krf:já mám PSL na 350 už asi rok a vpohodě.Ale jak dlouho žejo :-)
[motomaniak640]
(5.4.2007 20:32:37)
Ve víku tělesa filtru je ta kulatá díra?
Co je to za typ dachla?
[Venca_n]
(5.4.2007 20:29:32)
kondenzator PSL?
[krf]
(5.4.2007 20:27:45)
svicky
[lol]
(2.4.2007 19:12:54)
Příspěvků:
16
, poslední:
4.4.2007 19:45:33
12513.
všechno ostatní
jaký svicky daváte do fichtla mi bilo v podejne řečeno že se do fichtla davají je N17C nebo malokdy N15C ze N14C je naprosto picov..
2 Jo a kolik u vas stoji zapalovaci cívka (pol) co je na alternatoru na fichtla
dik moc
Přidat příspěvek
lol: v Uhershém Brodě ta cívka stojí 130 kč a je dobrá mám je odskoušené
[JAWA-ceZetak]
(4.4.2007 19:45:33)
FF (fechtl forever :) - jóóó zlaté stroje - budu si muset asi brzo nějakého znovu pořídit (ten můj starý mustaf je už asi bohužel díky blbovi co sem mu ho prodal po smrti :(((
[Dr. Compactor]
(2.4.2007 22:10:08)
ja teda s N17C jezdim a nezaznamenal sem sebemensi problem a to tomu motoru pořádně nakládám, chytá teplej studenej na podruhý..kazdej motor chce asi neco jinýho...
[kunka]
(2.4.2007 21:14:57)
ja nic,,,brisk N15 je supr
http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/pionyr/zapalovani_civka
[SESA]
(2.4.2007 21:10:13)
No mě třeba fichtl s N14 nedržel volnoběh a chcípal, když se zahřál, s N15 naprosto v pohodě, chytá většinou na pár šlápnutí, ať je studenej, nebo teplej.
[cPetan]
(2.4.2007 20:57:27)
jen se ptam jeden starej pán co má fichtla 21 to chtel rika ho koupil hned jak se zacali dela
[lol]
(2.4.2007 20:30:44)
V prodejně ti kecali. Svíčku N17 tam nedávej, je příliš teplá. Po několika km ti začne vynechávat. N15 bude dobrá do rovin a na normální jízdu. Bude i dobře chytat za studena, ale při dlouhodobém plném plynu nemusí pracovat správně. N14 je vhodná do kopců a na agresivní jízdu. Za studena se může motor trochu húře rozbíhat, ale po cca 100-200 m je to OK. Taky záleží na palivu. V době, kdy byly stroje vyráběny, se jezdilo na normál 80 okt. nebo na speciál 90 okt. Tam stačila i teplejší svíčka bez problémů. Zapalovací cívka stojí něco kolem 200 Kč. Odchází ale málokdy. Spíše než elektricky, odejde nějakým mechanickým poškozením. Mnoho zdaru.
[Ruda]
(2.4.2007 20:28:36)
u rieggera stojí pól 150,-
Mám tam N15C a naprosto v pohodě.
[maspe]
(2.4.2007 19:53:06)
a ja ji sehnal za 160 SK tak 200Kč
[lol]
(2.4.2007 19:49:55)
jo dre dik vite kolik pomne chtel za tu cívku 350 Sk toje asi28 Kč pokat se nepletu
[lol]
(2.4.2007 19:47:11)
Cívka na fichtla tady v okolí od 280,- do 310,-
[BRK]
(2.4.2007 19:45:45)
lol:
Pokud v tom nemáš jasno, podívej se do příručky.
Pro J20 - 23 je tam uvedená 14-8, tj. pozdější N8 a to je současná N15.
Ceny dílů viz
www.sesa-moto.cz
[Venca_n]
(2.4.2007 19:41:52)
http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/novinky.html
[krf]
(2.4.2007 19:41:43)
BRK: to sem se rači neptal ta cívka nevýte kolik stojí??
[lol]
(2.4.2007 19:38:03)
celej život jezdím na fichtlu a na 15C, se 17tkama to blbě chytá.Jak dlouho na ni jezdil ten z prodejny ?
[BRK]
(2.4.2007 19:36:42)
zalezi kam chodis... N17c je tak na jaro nepo chladnější léto do kývačky. Pionýr N15C při honitbě nebo v létě N14C a rika to x lidi co fekala nejeden rok jezdili :-)
[krf]
(2.4.2007 19:32:54)
fichtl
[lol]
(31.3.2007 20:31:08)
Příspěvků:
34
, poslední:
2.4.2007 13:47:43
12446.
všechno ostatní
je mozny a by se mi fichtl kousal po zabehu pri pomeru 1:25 pouzivam Hekra M2T Super a trochu cervenýho stihlu. Dik za radi
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
hele Laďo vím co sem v nich měl byla to jakási černá kaša, a proto mi to špatně jelo
[JAWA-ceZetak]
(2.4.2007 13:47:43)
Patriku, když nevíš, tak rači neodpovídej. Buduješ si tu podobné vztahy jako flip. Ale s těma přefukama si mě dostal :-DDD
[Pajka]
(1.4.2007 18:46:58)
JAWA-CeZetak:
Jo?
A cos tam viděl?
Koudel? :o)))
[Venca_n]
(1.4.2007 16:01:07)
Venca_n: jo viděl, a ne jenom na fektlovi
[JAWA-ceZetak]
(1.4.2007 14:33:13)
JAWA-ceZetak:
Už jsi někdy ty přefuky viděl?
Když to pár let stojí, copak tam asi bude?
:o)))
[Venca_n]
(1.4.2007 14:11:10)
lol píše že to pár let stálo tak v přepuuštěcích kanálcích může být usazený bordel
[JAWA-ceZetak]
(1.4.2007 13:29:38)
Neposeres, ono to vydrží víc než se zdá. Já si taky myslel, že to nemůže už nikdy fungovat :) a motor chytnul na podruhý. Fakt na tom nic neni, jenom to chce nezmatkovat a nemlatit do toho.
[kunka]
(1.4.2007 12:26:17)
jak se znam zas to poseru
[lol]
(1.4.2007 12:21:31)
lol: hele GO u fichtla sem zvladl i ja na poprvy a to sem uplne levej. udelej si to sam...
[kunka]
(1.4.2007 12:03:34)
jo jeste chci optat nevite kde kvalitne delaj GO na fichtla nekde kolem Hodonína
[lol]
(1.4.2007 11:52:13)
kanály to je fakt hovadina největší, bejt to může ale pravděpodobnost je nula nic, muselo by to Ňák frkat karbon zpátky
[Wiguf]
(1.4.2007 11:48:41)
no tak vidim ze se to tu rozjelo ja skusim dat druhou svicku a dat pric te filtr co mam na privode paliva bo sem si vsiml ze se mi dela u karbecu bublina
[lol]
(1.4.2007 11:30:35)
jaw250:
Přefuky můžou bejt znečištěný. Nikdy ale tolik, aby to způsobilo podobnou poruchu, jako tu "lol" popisuje. To by v těch kanálech musela být opravdu koudel.
[Venca_n]
(1.4.2007 11:29:38)
Venca_n: tys nikdy "nečistil kanálky" ?? :-) :-)
[jaw250]
(1.4.2007 11:25:48)
JAWA-ceZetak:
:o)))
Jo, určitě byla příčina poruchy v ucpaných přefukách :D
A copak v nich bylo? Nějaká koudel..? :o)))
[Venca_n]
(1.4.2007 11:13:21)
Venca_n: proč se do mně furt navážíš?? co sem ti udělal?? a určitě máš skušenosti jen s tím tvím mustangem tak tu nedělej chytrého mně to taky takhle dělel a jen sem vyčistil kanálky na přívod směsl a jel zase dobře
[JAWA-ceZetak]
(1.4.2007 11:00:34)
N14C brisk, W5AC bosh, L78C champion, B8HS ngk sou svicky do fekála, ale třeba NGK sou choulostivý na bohatost směsi
[krf]
(1.4.2007 10:24:09)
jo a neni B8HS stejna jako brisk N14C
[lol]
(1.4.2007 8:52:18)
no tak teda dik idu to skusit
[lol]
(1.4.2007 8:31:08)
jinak kousnuti znamena, ze se ti náhle zastavi motor a u pionyra ti zacne klouzat spojka :-) Svicku si tam teda dej ale N14C. 17 je na pio moc teplá. Pises ze by to mohl byt filtr. uz jsem videl dost ničím nezanesenej filtr co nepropoustel benzin :-)
[krf]
(1.4.2007 6:11:53)
pichonír
[lol]
(30.3.2007 19:58:09)
Příspěvků:
6
, poslední:
31.3.2007 17:26:58
12421.
všechno ostatní
Zdar chlapi mam malej (velkej)problem fichtl mne sere. Vyčistil sem karburator i filtr a ked uz dotahuju rychlosti ze preradim tak to zacne joby se kousat stracet výkon a vynechávat. predem dík za pomoc
Přidat příspěvek
motomaniak640: tomu se rika zadirani ;)
[strekill]
(31.3.2007 17:26:58)
to se mi stává když jedu delší dobu na plnej céres.Zkuz jak psali níže vyčistit celou palivovou soustavu a mělo by to jet jak má.
[motomaniak640]
(30.3.2007 23:13:13)
může to dělat i velkej odtrh
[maspe]
(30.3.2007 22:58:32)
Vycisti kohoutek a vymen v nem tesneni, taky mi to delalo...
[kunka]
(30.3.2007 22:09:02)
hladinu sem zvedl jo a mam na hadičke tak malej filtr ale ne papirovej
[lol]
(30.3.2007 22:02:45)
Nedostatek benzínu. Zkontroluj funkčnost jehlového ventilu, popřípadě zvedni hladinu v plovákovce. Zkus taky změřit předstih, možná máš moc malej.
[Aleš S]
(30.3.2007 21:50:13)
2 T Super
[lol]
(29.3.2007 20:06:22)
Příspěvků:
6
, poslední:
30.3.2007 16:59:50
12396.
všechno ostatní
Nazdar. Dneska sem byl po dlouhé dobe na benzince a našel sem tam olej M2T Super od hekry co na nej rkate je to do fichtla dobrý nebo takoj hnej podobnej M2T
Přidat příspěvek
jaw250: dneska sem koupil shell sx za 105kč litr na benzine - nemyslim si ze by to byla spatna cena
[jandy]
(30.3.2007 16:59:50)
jaw: a to ho mám kupovat v Tescu? popravdě už se strašně vidím, jak se celej říčnej řítím do krámu s olejema...když na shellu mají tne co používám za nějakých 105 kaček...
[mais]
(30.3.2007 12:50:53)
Fakyr: tak tak
[Kalasnikov Č175]
(29.3.2007 20:38:36)
Proc by nemelo shell maji za dobrou cenu
[Fakyr]
(29.3.2007 20:37:41)
kupovat olej na benzince nemá smysl.....
[jaw250]
(29.3.2007 20:35:13)
Dela ho slovnaft a ma to api tc kupoval sem to na slovensku po ceste s uk rekl bych ze to bude neco jako ts.
[Fakyr]
(29.3.2007 20:15:45)
svicka
[lol]
(24.3.2007 20:37:07)
Příspěvků:
10
, poslední:
25.3.2007 13:26:07
12223.
všechno ostatní
Zdravim chci se zeptat jaké svíčky dáváte do fichtla nechce jet na N15C a ani na B8HS od NGK na N17C to ujde ale neni to ono.dik za rady
Přidat příspěvek
dej tam N17, N15YC sem slyšel že je špatná, prej propaluje píst nekdě sem na to viděl i fotky
[JAWA-ceZetak]
(25.3.2007 13:26:07)
myslim, ze tyhle svicky maji vzdalenost elektrod 0,7...tak ji zkus sklepnout na 0,4-0,5 mm
[strekill]
(25.3.2007 11:04:23)
na fikovi n14c furt a na eMZetě 14c v lete a 15c v zime
[strekill]
(25.3.2007 11:03:17)
JJ N15C mám ve všech strojích a žádný problémy. jezdí to furt
[Johny]
(25.3.2007 9:43:53)
N15C.. jezdím na ni už dva roky a ještě sem ji neměl v ruce.. Najeto cca 9000km.
[CZmano]
(25.3.2007 7:48:58)
N14C, N15C na dvacitce v zimě i v létě bez problemu
[Slander]
(24.3.2007 23:15:38)
Aleš S: ne nejsou. neda se s nima rozjet bez hrabani nebo zdvihani na zadni.
[Kalasnikov Č175]
(24.3.2007 22:48:03)
BRK: Ale při dobrým seřízéní jsou Y svíčky lepší.
[Aleš S]
(24.3.2007 22:21:05)
Y svíčky tam nedávej, u některejch strojů v kombinaci s chudou směsí propalujou písty.
[BRK]
(24.3.2007 21:39:27)
ja tam dávám N15YC a jezdí to bez problémů
[Muf]
(24.3.2007 21:21:46)
stihl
[lol]
(24.3.2007 20:23:47)
Příspěvků:
20
, poslední:
25.3.2007 23:27:30
12222.
všechno ostatní
Zdar Jawaři. Je dorej ten cervenej olej od stila co je do pili? zdase se mi drahej . ze bych ho zníchal z M2T??
Přidat příspěvek
2 drevak: nee ceres do hrnce, do motorky olej na motorky.
2 schrek: kdyby ses aspon trochu podivla na palubku u jawy, tak vis, ze cervene zacina nekde na 5800ot, 4t ot toci naprosto bezne, nesir bludy a aspon tak zakladni vec si nacti. A co se tyce napr Havlisovy jawy tak toci zhruba 6200ot.
[martyzostravska]
(25.3.2007 23:27:30)
haha, červenej stihl je když už tak polosyntetika a hlavně je do pily - to znamená hliníkovej válec - v kombinaci s jawkou a litinovou vložkou si moc nerozuměl a zakusoval...
[crowack]
(25.3.2007 23:19:34)
Schrek: tak jestli tvoje 350 netoci ani 4tis otacek, tak to te celkem lituju... a prestan sirit bludy!!!
[Paťa]
(25.3.2007 22:48:22)
No,myslím že Jawa není žádná pila.Kdyby to jezdilo na olej na řízky tak to tam taky naleješ?
[Blesk]
(25.3.2007 21:45:09)
Olej Still je plná syntetika. Motorové pily točí dvakrát tolik co jawičky, takže opravdu nevidím důvod proč to nanelít do jawky. Minulý týden jsem si všiml oleje Makyta do motorových pil (plná syntetika s přídavkem proti kouřivosti) chlápek říkal že to Makyta kupuje od Castrolu a je to Castrol TT. Olej stojí 150,- litr, obchod je Slavíkova26.
Jinak na Francouzký je skůtr centrum, kde prej mají Repsol Scooter za 200,- litr.
Olej Still leju do motorový pily Still 017 a už jí mám 7rokem, bez problémů, prořežu tak ročně 10litrů benzínu...
[dejvV]
(25.3.2007 19:25:46)
ujasneme si co pro meje vydsokootackovej motor pro me je to cokoliv co neni jawa 350 s 4000otacek takze cezety s temahle olejamam problem nemaji kamos na to taky jezdi ale treba panelky jkejvacky a 350 s tim problem meli takze tak asi
[Schrek]
(25.3.2007 12:43:55)
martyzostravska: a už jsi zkoušel jezdit na ceres?
[Dřevák]
(25.3.2007 11:23:06)
strekill: milanek? na konec sezony, to znamena za 40tis km :-)))))
[Paťa]
(25.3.2007 11:11:46)
milanek: uvidime, kdy budes delat dalsi vybrus...
[strekill]
(25.3.2007 11:02:03)
potvrzuju ted mam nalejvanej stejnej jako ladix,z poslednich 50000km sem 15 jezdil na valvoline durablend a pak 35tis na TSF a muzu s klidem rict ze ten stil je zatim nejlepsi - mam uplne cerstvej vybrus a i pres rozsahly upravy na valcich prakticky nevim co je to zajizdeni üz prvni den sem s tim hasil kilo ted to ma 450km a ani nevim ze mam vybrus kilo porad maximalka uz se splha nad 135 a motor nevico je prehrejvani - muze to byt i extra povedenej vybrus ale kdyby to ten olej neumazal tak bych zadiral furt
[milanek]
(25.3.2007 10:44:27)
ja na ten olej jazdim na cz 477 a zatial pohoda.
[baal]
(25.3.2007 10:20:00)
schreku co kecas ja na ten olej jezdim uz pet let a nikdy zadny problem a to sem to nesetril a za 120kc /litr se mi nezda vubec drahy
[ladix1981]
(25.3.2007 9:43:04)
mza ma max vykom pri 6000...takze vic se to netoci
[strekill]
(25.3.2007 9:19:45)
Schrek: to mi chces rict, ze MZta toci 10 nebo 12tis otacek? :-)))))
[Paťa]
(25.3.2007 9:10:34)
ten olej nepouzivej je pro vysokootackovy motorky a jawu ti neumaze dobre treba do MZ se da pouzit ale ne do jawynek
[Schrek]
(25.3.2007 8:50:04)
olej do pil bych lil do pil, olej do aut bych lil do aut, olej do motorek bych lil do motorek a ceresoft patri do fritovaciho hrnce
[martyzostravska]
(24.3.2007 21:47:17)
olej do pili nevím....do pily červenej Sthl ale znám, jezdil jsem na něj a je supr,akorát trošku dražší..>zbytečnej luxus.
[BRK]
(24.3.2007 21:40:43)
Porovnání STIHLA s ostatními oleji mám někde doma. Jsou to věci jako kinematická viskozita, body hoření, vzplanutí, podíl karbonizačního zbytku atd. Že by z toho vyšel nějak extra dobře se říct nedá, ale znám dost lidí co ho používají, ale ne na seriové motory.
[stejsky]
(24.3.2007 21:15:17)
no jo dik
[lol]
(24.3.2007 20:34:13)
Nic nemíchej, kup si raději nějaký olej za přiměřenou cenu, třeba M2TS.
[Venca_n]
(24.3.2007 20:30:48)
karbec
[lol]
(15.3.2007 17:03:56)
Příspěvků:
6
, poslední:
15.3.2007 21:56:31
11946.
všechno ostatní
zdar. Mam na vas jeden dotaz vyčistil sem karbec dal nový tesnení a tak se vas ptám jak nejlip naštelovat karbec na fichtla. Vym ze se to dela tim prostrednim sroubkem ale nevim pri jaký asi teplote a najaký asi otácky prominte ze se tak blbje ptam ale chci to mit dobre spravení at to nedela metodou pokus omyl predem dik za rady.
Přidat příspěvek
ten šroubek povol o 3 a půl otáčky a pak to za běhu dolad
[JAWA-ceZetak]
(15.3.2007 21:56:31)
jo jdu poslouchat
[lol]
(15.3.2007 18:19:32)
lol:
Potřetí:
Tím šroubkem si nastav volnoběh.
SluUchem poslouchej běh motoru při provozní teplotě a tím šroubkem si nastav doraz šoupátka.
[Venca_n]
(15.3.2007 18:18:28)
no jo dik o kolik asi povolit sroubek volnobehu
[lol]
(15.3.2007 18:08:54)
Ten šroubek mezi tryskama je jen doraz šoupátka, tím si při teplým motoru nastavíš volnoběh.
Jehla 2. zářez shora, toť vše.
[Venca_n]
(15.3.2007 17:58:45)
nastav si jehlu podle prirucky a prostrednim sroubkem - dorazem soupatka si nastav volnobeh :-)))
[Paťa]
(15.3.2007 17:58:18)
Novější
Starší
1
2
3